3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Dmi3

WMV’s verwaterd na update Flip4Mac

Beste forumlezers,

Toen ik kort geleden weer eens een WMV wilde afspelen op mijn iBook meldde Flip4Mac dat er een update beschikbaar was. Ik heb me laten verleiden door deze boodschap en op “JA” gedrukt. Had ik dat maar nooit gedaan: elke WMV die ik nu open wordt weliswaar afgespeeld, maar steeds met een streperig beeld, waardoor het lijkt alsof ik met mijn iBook buiten in de regen zit en het water over het scherm stroomt. :cry:

Ik ben zo stom geweest om de oude versie van Flip4Mac niet te bewaren – ik weet niet eens meer het versienummer. Ik heb op de downloadsite van Flip4Mac wel een oude versie gevonden: 1.0.2. Die speelt WMV’s prima af, maar steeds slechts tot de helft van het filmpje – want het blijkt een demo-versie te zijn. :x

Wie weet hoe je onverwaterd WMV’s kunt kijken op een niet helemaal gloednieuwe iBook?

Dmitri uit Leeuwarden

iBook, 800 MHz PowerPC G3, 384 MB SDRAM
    Mac OS X 10.4.11
    Flip4Mac WMV Player 2.2.1

Bijdrager
    sedikit

Ik had ook een probleem met de update. De “oude” versie 2.2.0.49 (Flip4Mac Studio HD) wilde ik vervangen door de nieuwste versie, de 2.2.1.11. Bij mij was het voorvertoningsvenster gedeeltelijk afgesneden . Ik heb toen die nieuwe eruit gegooid, en weer de “oude” ge├»nstalleerd. Tegelijk even in Systeemvoorkeuren/Flip4MacWMV/Update/Check for updates op “never” gezet, zodat ik niet meer lastig gevallen word door de mogelijkheid de zegeningen van de nieuwste versie te krijgen! Lees verder mijn PB.

Moderator
    unSOUND

Ik heb nog meerdere versies van Flip4Mac liggen hier, laat even weten welke versie je nodig hebt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.