11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bas-macfan

Witte vlek in het midden van mijn ibook, help!

Beste mensen,

sinds enkele dagen heb ik precies in het midden van mijn ibook een witte vlek. Ook als het scherm uitstaat zie je de vlek. Het lijkt een beetje op het apple teken wat zich aan de achterkant van het scherm bevind.

Zijn er meer mensen met dit probleem en kan het apple teken in mijn scherm gebrand zijn?

Groet,

Bas

Bijdrager
    Napsju

Het midden van je toetsenbord? je beeldscherm? je oplader?

Beetje vaag is ‘het midden’ wel…

Bijdrager
    jalu
    ”bas-macfan”

Beste mensen,

sinds enkele dagen heb ik precies in het midden van mijn ibook een witte vlek. Ook als het scherm uitstaat zie je de vlek. Het lijkt een beetje op het apple teken wat zich aan de achterkant van het scherm bevind.

Zijn er meer mensen met dit probleem en kan het apple teken in mijn scherm gebrand zijn?

Groet,

Bas

Staat je iBook toevallig sinds kort in de (voorjaars-)zon? Het Apple logo is natuurlijk doorzichtig, als er fel licht achter je iBook schijnt, kun je dat zien op je scherm, vooral als die uit staat…

Bijdrager
    Berend

jah als je je ibook voor het raam zet..
    dan zie je inderdaad de zon erdoor als hij open staat;)
    vind het idee wel vet!

Bijdrager
    svan

Ja ik dacht ook ineens dat ik spoken zag, maar het is gewoon het Apple-logootje…

Bijdrager
    DoppieDoppie

Wees niet ongerust, ik had hetzelfde met mijjn iBookje.
    Moet je gewoon van de zon af gaan zitten en no worries!

:lol:

Bijdrager
    Mendoza

onmiddelijk terug met dat ding. ik hoop dat je applecare hebt.

Bijdrager
    astroboy
    ”Napsju”

Het midden van je toetsenbord? je beeldscherm? je oplader?

Beetje vaag is ‘het midden’ wel…

Lezen: hij zegt toch “Zijn er meer mensen met dit probleem en kan het apple teken in mijn scherm gebrand zijn? “

Bijdrager
    bas-macfan

Beste mensen, het was idd de voorjaars zon. Toen ik mijn hand voor het apple logo hielp was mijn scherm helemaal donker. Bedankt voor de tips!!!!

Bas

Bijdrager
    vogel

Whaaa, een doorzon Mac! Ik ga ‘m gelijk de deur uitgooien. :wink:

Bijdrager
    Mendoza
    ”bas-macfan”

Beste mensen, het was idd de voorjaars zon. Toen ik mijn hand voor het apple logo hielp was mijn scherm helemaal donker. Bedankt voor de tips!!!!

Bas

niet lullig bedoelt hoor, maar moest je daar nu werkelijk een draadje voor openen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.