30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:
    Bijdrager
    Jojo890

Witte of zwarte iPad 2?

Hallo

25 Maart komt dan echt die iPad 2 in NL uit. Maaaaar….
    WELKE KLEUR?!

Wit is echt mooi en een keer iets nieuws. Maar de zwarte is echt weer oud en vertrouwd.

Wat zou jij kiezen en waarom?

Thanx:D

Bijdrager
    Macosxachist
    Jojo890 op 13 maart 2011

25 Maart komt dan echt die iPad 2 in NL uit

Reken daar maar niet te hard op

Bijdrager
    Jojo890

Reken daar maar niet te hard op…

Dat was mijn vraag niet?

Geblokkeerd
    Anoniem

Zwart!
    wit ziet er cheap uit en je ziet het lcd scherm als hij uitstaat.

Bijdrager
    Chorro

Sowieso geen wit, vertrouw het voor geen meter gezien de iPhone 4 ook niet in het wit kan. Daarbuiten is het al bewezen dat mijn ‘voorgevoelens’ daarover werkelijkheid zijn; de witte lekt licht.

Bijdrager
    Jojo890

Chorro 2 minuten geleden #

Sowieso geen wit, vertrouw het voor geen meter gezien de iPhone 4 ook niet in het wit kan. Daarbuiten is het al bewezen dat mijn ‘voorgevoelens’ daarover werkelijkheid zijn; de witte lekt licht.

Hoe bedoel je precies?

Bijdrager
    Chorro

Dit bedoel ik :sarcastic:

Dat is de reden waarom de iPhone 4 nooit in het wit verkrijgbaar is tot nu toe en nu passen ze het dus op de iPad toe terwijl dat probleem zich gewoon nog steeds voordoet.

Bijdrager
    Jojo890

Oke dankjewel. Wel raar zeg.

Bijdrager
    Mike Smit

Ik zou voor de zwarte iPad 2 gaan, het staat technischer.

Succes met je keuze.

Bijdrager
    Chorro

Ja, nouja. Persoonlijk vind ik het niet erg, vind de zwarte mooier dan de witte. Maar als hij licht lekt, dan is dat een reden temeer voor mij om niet voor de witte te kiezen.

Bijdrager
    Jojo890

Ja inderdaad.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik ga toch voor de zwarte denk ik, is mooier met zwarte beelden (bijvoorbeeld balken onder en boven een film).

Tevens ga ik voor de 32GB + 3G versie, al overweeg ik de 16GB en dan streaming audio maar ik ben er nog niet over uit. Wie helpt me?:P

Bijdrager
    Mike Smit

Zwart is neutraler, ik vind het erg belangrijk dat niet heel de tijd mijn oog valt op de rand van de iPad. Daarom schaf ik een zwarte en geen witte iPad 2 aan.

Bijdrager
    Macosxachist
    Jojo890 op 13 maart 2011

Dat was mijn vraag niet?Nee, maar het is dus maar de vraag of er iets te kiezen valt.:nerd:

Bijdrager
    iLarsNL

Ik heb een witte iPod classic gekocht, en daar had ik heel erge spijt van. had veel liever toch voor de zwarte gekozen.

zo’n fout maak ik natuurlijk geen 2e keer, dus eht wordt een zwarte!!

Bijdrager
    penseel

Ga voor paars!

Bijdrager
    Jojo890

lol

Bijdrager
    hansiedejong

De kleur ben ik nog niet uit. Ga dus sowieso voor iPad 2 16GB Wi-Fi + 3G maar zit in dubio tussen zwart en wit. Genoeg tijd om nog na over te denken. Wit heeft voorlopig mijn voorkeur.

Bijdrager
    Jojo890

hansie waarom heeft wit jouw voorkeur als ik vragen mag? :innocent:

Bijdrager
    Macosxachist op 13 maart 2011
    Jojo890 op 13 maart 2011

Dat was mijn vraag niet?Nee, maar het is dus maar de vraag of er iets te kiezen valt.:nerd:

Dacht dat jij niet nieuw was met Apple? Ooit gehoord van een hype creƫren vriend?

Bijdrager
    Delta

Deze twee artikelen van iPadclub en Gizmodo en de reacties erop zullen je wellicht ook kunnen helpen bij het maken van een keuze.
    http://www.ipadclub.nl/16791/zwarte-of-witte-ipad-2-welke-kleur-is-het-meest-geliefd/
    http://gizmodo.com/5781336/the-ipad-2-burning-question-black-or-white

Bijdrager
    eiko

tijdens films kijken is zwart veel beter, wit lijd allen maar af

Bijdrager
    eroplos

Ik ga ook voor de zwarte, simpel weg omdat het fijner film kijken (en ik ben van plan dat veel te doen, zeker omdat ik elke dag ruim 4 uur in de trein doorbreng).

Bijdrager
    eroplos

oeps, 2x gepost.. Hoe verwijder je een reactie??

Moderator
    Rivanov

Op je avatar gaan staan > pijltje > verwijder

Bijdrager
    KarelWillem

Niet. Dat kan niet.

Moderator
    Rivanov

Oh excuus. Dat kunnen alleen wij (de mods)
    Was even in de war met bewerken.. excuus!!

Bijdrager
    ernst.

@Jojo890: iets zegt mij dat wij net zo als de iPods vroeg of laat meer kleurenvariaties zullen krijgen naast de zwarte en witte versie. Ik houd het bij zwart.

Bijdrager
    Steven Paul

Wat is inmiddels jullie ervaring met de witte iPad?

Bijdrager
    iLarsNL
    Steven op 04 april 2011

Wat is inmiddels jullie ervaring met de witte iPad?

Ik heb ‘m in de iamstore gezien en vind ‘m er niet uitzien. Het witte valt verschrikkelijk op, vooral bij donkere games/films/foto’s. Maar ja, iedereen heeft natuurlijk z’n eigen voorkeur.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.