6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Byron

witruimte firefox [opgelost]

Hoi allemaal,

ik zit met een klein probleempje, ik heb deze site:

http://www.insaen.nl/cms

in Safari wordt hij goed getoond, maar in Firefox komt er een extra stukje witruimte tussen de (flash)banner en de tabel met daarin de content, dit is een beetje storend, iemand een idee hoe ik dit wegkrijg?

groet en alvast bedankt,

Jesse//

Bijdrager
    rvanheukelum

<table align=”center” width=”100%” border=”0″ cellpadding=”5″ cellspacing=”0″>

Dit misschien? Maak daar eens 0 van.

Bijdrager
    Byron
    ”R_van_Heukelum”

<table align=”center” width=”100%” border=”0″ cellpadding=”5″ cellspacing=”0″>

Dit misschien? Maak daar eens 0 van.

nee, dat is het niet.. ik vind het ook zo raar dat het alleen in firefox gebeurd..

Bijdrager
    martijnG

Je HTML is “invalid”, probeer eerst eens alle HTML fouten eruit te halen, alvorens je met de opmaak begint. Dus controleer je HTML bij bijvoorbeeld bij: http://validator.w3.org/ als je HTML goed is dan kun je je tag atributten gaan toevoegen.

Bijdrager
    Byron

hmmja gaat een beetje lastig omdat de html wordt gecreeerd door php, echt geen zin om daarin te gaan zitten kutten.. Hij maakt wel gebruik van een template.htm daarin kan ik wel wat dingetjes opschonen..

heb hem nu bewerkt, en geeft bij de validator alleen nog errors in het stukje wat de flash aanroept (beetje raar dat hij dat niet goed vind) en bij de login links (vanwege thuis&login enzo) dus lijkt me sterk dat een van deze dingen de oorzaak kan zijn van het feit dat hij de site niet goed toont in firefox..

Bijdrager
    Byron

yes heb de oplossing, toch eentje in de markup, het was de height=”60%” in de tabel definiering..

toch hardstikke bedankt allemaal! (en vooral martijnG)

groet,

Jesse//

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.