4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Senti

Wisselend bereik en lege accu 5s

Ik heb sinds de eerste dag dat ze beschikbaar waren een 5s. (Ergens eind vorig jaar dus)
    Tot nu toe had ik daar geen enkel probleem mee.
    Sinds vorige week valt mijn bereik continue weg. Ik zie hem dagelijks zeker 20 keer staan op zoeken…
    Hij wisselt ook steeds af tussen volledig 3G bereik, tot geen data bereik en zoeken.
    (En dit terwijl ik op dezelfde plaats blijf staan)
    Sinds ik dat probleem heb vreet het blijkbaar ook energie.
    Waar ik vroeger 1,5 tot 2 dagen kon met de batterij, haal ik vandaag nog een halve dag..
    En dan mag ik ze nog niet eens goed gebruiken.
    Zelf in stand-by zakt de batterij enorm snel (maximaal 12u nu)
    WiFi aan of uit zetten maakt geen verschil.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
    Is de antenne defect?

Bijdrager
    GoeieDag

Als ie zo bezig is met zoeken, dan is het ook niet vreemd dat de accu draint.
    Zit de sim-kaart er wel goed is? Anders: eens een reset doen, of ‘stel opnieuw in’, o.i.d.

Bijdrager
    MacKeessie

Heb je hem al eens gewoon helemaal uit gezet?
    Ik had het ook met een 4s, geen netwerk etc. Opgestuurd naar T-Mobile reparatie bedrijf , daar wilde ze hem niet repareren ivm vochtschade, wat natuurlijk niet klopte, maar ongeprepareerd retour gekregen. De batterij bleek helemaal leeg te zijn toen ik hem terug kreeg. En sinds ik hem weer heb opgeladen toen, bijna 2 jaar geleden nooit meer netwerkproblemen gehad.

Bijdrager
    Senti

Ik heb een reset gedaan,,, we zullen zien of het helpt.
    Morgen verander ik van provider, dus als de simkaart defect zou zijn merken we dat dan direct…
    Volgens mij ligt het probleem van de batterij puur bij dat netwerkzoeken…
    Frustrerend;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.