11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gesp

Wisselen van Ipod naar iPhone

Binnenkort ontvang ik een iPhone. Tot nu toe staan alle apps, films, muzie, foto’s e.d. via iTunes in mijn iPod. Kan iemand mij vertellen hoe ik straks alles kan omzetten van mijn iPod naar de iPhone? Kan ik ook meerdere apparaten beheren met mijn iTunes? Of heb ik dan meerdere apple id’s nodig?

Alvast bedankt!

Ger

Bijdrager
    Maverick9898

Nee hoor. Je kan gewoon alle apps en alles overzetten naar je iPhone. De iPhone of iPod synched namelijk met je computer dus alles wat daarop staat kan ook op een ander device;). Je kan wel, net als bij je iPod, zelf selecteren wat er wel en niet op komt:p.

Bijdrager
    JBStudio

Als je de iPod en iPhone hetzelfde wilt hebben: gewoon synchroniseren met je account. Als je verschillende apparaten wilt beheren kan dit met 1 account, maar dan raad ik je aan om afspeellijsten voor muziek te maken en mapjes in iPhoto, zodat je handmatig aangeeft welke mappen deze met welk apparaat synct.

Succes.

Edit: tijdens typen is Maverick9898 me voorgeweest.

Bijdrager
    Gesp

Hartelijk dank voor de info. kon het echt nergens vinden! Ik snap alleen niet goed wat er bedoeld wordt met mapjes en afspeellijsten maken in iPhoto, ik neem aan dat iYunes wordt bedoeld?

Ger

Bijdrager
    KarelWillem
    Gesp op 27 september 2010

… ik neem aan dat iYunes wordt bedoeld?…

Nu snappen wij jou weer niet zo goed.:lol:

iTunes bedoel je vast.

Nee, hij bedoeld iPhoto.
    Waarin je mappen/albums kan aanmaken met daarin de foto’s die je wilt syncen.

Bijdrager
    tinus_omt

In iTunes kun je ook een playlist maken waar je nummers in gooit die je op je iPhone wil hebben. Dat werkt handiger dan met de hand nummers er op zetten.

Bijdrager
    Trat

@tinus_omt
    Echt waar ja!? :sarcastic:

Bijdrager
    Gesp

Excuus, het moet inderdaad iTunes zijn i.p.v. iYunes,

sorry!

Bijdrager
    JBStudio

Ik heb bijvoorbeeld in iPhoto 2 albums genaamd:
    iPhone Foto’s
    iPod Foto’s

Zo heb ik in iTunes 2 afspeellijsten genaamd:
    iPhone Muziek
    iPod Muziek

Werkt voor mij ideaal.

Bijdrager
    Maverick9898

Alleen ik denk dat de iPhoto optie niet echt van toepassing is op de TS. Althans volgens mij heeft ie geen Mac, maar dat moet de TS even bevestigen;).

Bijdrager
    brandrob

Als je je iPhone voor de eerste keer synct, kun je ervoor kiezen dat je de reservekopie van je iPod op je iPhone wilt zetten. Zorg er wel voor dat je van te voren je iPod hebt gesynct. Als het goed is worden dan alle gegevens van je iPod naar je iPhone gezet.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.