3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    stijnhoofd

Wisselen tussen schermen en apps ineens niet meer mogelijk

Hallo allemaal,

gisteren kon ik ineens niet meer wisselen tussen vensters en programma’s. Normaal doe ik dat met CMD + pijltjes, met CMD + nummers, of door in het Dock op iconen te klikken. Maar gisteren werkte alleen CMD + pijltjes nog. Ook één van mijn interactieve hoeken, waarmee ik het bureaublad weergeef, deed het ineens niet meer.

Ik dacht, laat ik hem even uitzetten en opnieuw opstarten, dat zal wel helpen. En inderdaad, dat werkte. Tot voor kort. Zonet vielen weer al deze functies ineens uit, zonder aanwijsbare oorzaak. Hoe kan dit, en hoe kan ik dit voorkomen danwel verhelpen? Ik switch normaal als een dolle tussen vensters, dus dit voelt nu een beetje zoals internetten met een inbelverbinding anno 2015 moet voelen.

Bijdrager
    stijnhoofd

Vandaag was het na een half uur al prijs! Ik veegde over m’n trackpad naar een volgend venster, maar hij bleef haken – ik verliet het huidige venster niet, maar aan de linkerkant bleef wel een zwarte balk staan (ook de balk bovenin beeld was mee naar rechts geschoven).

Ik weet niet of het daar aan lag, maar het is dus weer zo ver. Is er niet een simpel iets dat ik even opnieuw moet opstarten, of afsluiten, of in Terminal iets moet invullen?

Bijdrager
    T-sec

Mijn interactieve hoeken werken sinds een tijdje ook ineens niet meer.
    Opnieuw instellen of herstarten maakt niet uit. Mij een raadsel…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.