10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    guru

wisselen tussen headset en interne mic

bestaat er een sneltoets om te wisselen tussen headset en ingebouwde mic zodat ik niet steeds naar de systeemvoorkeuren moet ?

Bijdrager
    SunKeeper

Mits je OS X 10.6 Snow Leopard draait:

Klik met Option ingedrukt op het luidspreker-icoon in de menubalk, dan krijg je volgens mij de keuzemogelijkheid.

Edit: als je dit icoon dat niet hebt, kun je dat aanzetten in Systeemvoorkeuren>Geluid.

Bijdrager
    guru
    SunKeeper op 13 april 2011

Mits je OS X 10.6 Snow Leopard draait:

Klik met Option ingedrukt op het luidspreker-icoon in de menubalk, dan krijg je volgens mij de keuzemogelijkheid.

Edit: als je dit icoon dat niet hebt, kun je dat aanzetten in Systeemvoorkeuren>Geluid.

pech dus , mijn iMac draait op Leopard .

ik dacht dat er zoiets bestond zoals bij wisselen tussen taal “cmd-spatie”

Bijdrager
    SunKeeper

Een post die boven je staat hoef je niet te quoten. Liever weghalen, scheelt onnodig scrollen. Bedankt.

Waarom niet updaten naar Snow Leopard? Niet dat dat verplicht is, maar je ziet toch dat je net die kleine dingetjes mist…

Bijdrager
    Matanza

Bij mijn snow leopard is het niet option maar alt + icoon … Mms kan het helpen …

Mvg,

Bijdrager
    SunKeeper

Ik zie het verschil niet. Jij wel?:lol:

Moderator
    unSOUND

Oftewel: Option en ALT zijn hetzelfde… Net als dat je vroeger een Appeltje op je toetsenbord had, maar nu de Command toets wordt genoemd.

Bijdrager
    1984
    unSOUND op 13 april 2011

. Net als dat je vroeger een Appeltje op je toetsenbord had, maar nu de Command toets wordt genoemd.

en zo is er meer veranderd…..

Inactief
    Anoniem

Je kan ook SoundSource installeren.

SoundSource is a tiny application for Mac OS X enabling you to switch your audio input and output sources with a single click, and even adjust their volume settings.

Bijdrager
    guru

juist SoundSource geinstalleerd ; heel wat makkelijker dan telkens naar systeemvoorkeuren te moeten .txs jv65

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.