20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    ihans

Wireless Webcam?

Wie kent een goede wireless webcam voor OSX, ik dacht het te doen met de linkys WVC54G maar die kan je alleen op een PCbak bekijken.

Bijdrager
    DEform

Ik ken geen enkele wireles cam voor Mac, maar na’t schijnt kan je wel een usb-cam op je netwerk hangen met een soort toestelletje dat je usb-aansluiting omzet naar Ethernet!

Ik heb het ooit ergens gelezen, maar waar :oops: ????

Dan ben je zowie zo goedkoper wel, een usb-cam kost bijna niets, dat hulpstukkie ook niet, een utp-kabel ook niet overdreven!

Ik zal het eens uitzoeken!

Bijdrager
    marchel

al naar de Sitecom
    wireless ip cam gekeken
    is een netwerk camera die je kan bekijken met een brouwser

Bijdrager
    Jello
    ”iMac

een soort toestelletje dat je usb-aansluiting omzet naar Ethernet!

Kan je dan ook USB-printers in Netwerk hangen?
    En kunnen die dan nog scannen enzo?
    Ik heb een printer, wou deze graag netwerken, maar nu ik kocht een USB printer,
    en mijn router heeft geen USB aansluitingen:p .
    En aan een computer hangen en delen wil ik niet doen, omdat die computer aan moet blijven..

Bijdrager
    PietjePuk

Ik ken iemand die thuis wireless webcams heeft, kzal hem es vragen dewelke, op de Mac natuurlijk.

Bijdrager
    DEform

Klopt! En de  LN-400 – IP Camera is ook nog Mac-compatible ook! Hier is uw oplossing!
    En draadloos is ie er ook! ( LN-401 – Wireless IP Camera)
    En ook Mac-compatible!

Bijdrager
    DEform

Jello,

Met de ‘ Level One FPS-3003 ‘ (€99,99) kan je printen EN scannen over je netwerk!
    Maar wel hoofdzakelijk alleen met HP’s!

Bijdrager
    Andre
    ”ihans”

Wie kent een goede wireless webcam voor OSX, ik dacht het te doen met de linkys WVC54G maar die kan je alleen op een PCbak bekijken.

NIET kopen..

NOG niet voor de mac. Heb ze gemaild, maar blijven vaag in hun antwoord.
    Misschien dat iedereen een mailtje kan sturen, wanneer ze een macversie uitbrengen.

Ze doen iets met MP4 ??? heel vaag..

Bijdrager
    Jello
    ”iMac

Jello,

Met de ‘ Level One FPS-3003 ‘ (€99,99) kan je printen EN scannen over je netwerk!
    Maar wel hoofdzakelijk alleen met HP’s!

is en Espon

Bijdrager
    bbrother

Iets duurder, maar de Axis 206 wireless IP cam is 1 vd beste oplossingen dan denk ik.
    Axis hun reputatie in dit soort producten is goed hoog, ben zelf ook van plan de 206 te kopen, helaas issie best prijzig, maar dan heb je wat:)

Bijdrager
    Paul_B

Inderdaag: de Sitecom LN-401 is een goedkope (al voor € 125 ex. gezien) en prima werkende draadloze webcam. Ook op de Mac.
    Kijk hier voor een praktijkvoorbeeld.

Bijdrager
    ihans
    ”Paul_B”

Inderdaag: de Sitecom LN-401 is een goedkope (al voor € 125 ex. gezien) en prima werkende draadloze webcam. Ook op de Mac.

Waar dan voor €125?

Bijdrager
    marchel

bij dixons is ie nu 149 Euro in de btw

Bijdrager
    ihans
    ”Andre”
    ”ihans”

NIET kopen..

NOG niet voor de mac. Heb ze gemaild, maar blijven vaag in hun antwoord.
    Misschien dat iedereen een mailtje kan sturen, wanneer ze een macversie uitbrengen.

Ze doen iets met MP4 ??? heel vaag..

Je hebt een OCXplugin nodig voor je browser en dat werkt alleen op een PCbakje.
    Heeft de sitecom ook een waarschuwingssysteem zoals bij de Linksys die automatisch een mail stuurt bij bewgingswaarneming; perfect als bewakingscamera?

Bijdrager
    marchel

die sitecom werkt wel gewoon onder osx

Bijdrager
    Paul_B
    ”ihans”

Heeft de sitecom ook een waarschuwingssysteem zoals bij de Linksys die automatisch een mail stuurt bij bewgingswaarneming; perfect als bewakingscamera?

Niet dat ik ontdekt heb. Wel een mooie feature, dat heeft de linksys dus in elk geval als voordeel dan denk ik.

Bijdrager
    maceddy

Waarom koop je geen Axis cameraatje?

Kun je zo inprikken op je Router of switch.
    Dan kun je er met je Wireless ook gewoon bij…

Cameraatjes zijn iets duurder, maar is wel goed spul en configureerbaar via de webbrowser!

http://www.axis.com

Bijdrager
    pelpinda
    ”Paul_B”

Helaas is de LN-401 niet meer te kopen en als ik kijk op de datasheets van de LN-402 (vast de opvolger), dan zie ik niet specifiek staan dat het ook voor een mac geschikt is.

Was dat ook zo bij de LN-401? Het praktijkvoorbeeld van Paul_B spreekt me namelijk aan, dat is iets wat ik zoek!!!!! Paul_B was het moeilijk te realiseren?

Bijdrager
    Paul_B

Nee, geen enkel probleem. Er zat (bij mij) op de begeleidende cd een word-doc bij waarin de code stond die je in een html-pagina moet prakken om te cam te kunnen bekijken.
    Instellingen e.d. gaan via de webbrowser. Geen enkel probleem dus op de Mac.

Bijdrager
    pelpinda

Ik ga er zeker eens naar kijken, bedankt voor je snelle reactie!

Misschien kan ik het gelijk combineren met beveiliging namelijk! Lijkt me ook wel leuk om eens uit te zoeken allemaal. Bij beweging detectie start opnemen op een harddisk. Kijken of ik dat zelf allemaal voor elkaar kan krijgen! :o

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.