5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    servir frais

Wireless USB stick

vreemd probleem, ik heb een wireless usbstick van d-link en volgens mijn netwerkvoorkeuren staat er welgedelijk :

ethernet-adapter (en2) : ethernetadapter is momenteel actief en heeft het IP-adres x. U bent verbonden met het internet via de Ethernet-adapter (en2).

wanneer ik echter via safari het net op wil lukt het mij echter niet….?

wat kan er hiervan de oorzaak zijn?

PS : het bolletje kleurt weldegelijk groen bij mijn netwerkstatus!

servir frais

Bijdrager
    computer space

Dat betekent dat er IP verkeer met de router mogelijk is. Ik had het vorige week ook een tijdje bij de installatie van een WIFI router, maar het bleek uiteindelijk dat op de router een paar instellingen verkeerd stonden.

Bijdrager
    servir frais

wat kan ik dan doen, de airport extreme even resetten lijkt mij de enige mogelijkheid om het aan de praat te krijgen…

Bijdrager
    servir frais

wat kan ik dan doen, de airport extreme even resetten lijkt mij de enige mogelijkheid om het aan de praat te krijgen…

het is wel zo dat ik op dit eigenste moment met de g5 ook wireless internet via de ingebouwde airport extreme kaart, dan zou die toch in principe ook niet moeten werken?

Bijdrager
    macpro

Kijk eens naar de DNS instellingen.
    Als je wel verbinding hebt, maar niet kunt surfen ligt het meestel daar aan.

En geen dubbele topics openen aub.
    Is verwarrend voor de lezer en al helemaal verwarrend voor jezelf.
    Alle antwoorden op hetzelfde probleem worden verspreid en daar wordt niemand wijzer van.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.