9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Macchiavelli

Wireless USB Adapter Belkin hoe krijg ik die werkend???

ik heb wireless USB adapter gekocht van Belkin eigenlijk in de hoop dat ik het aan de gang zou kunnen krijgen. Tot op heden wil het alleen nog niet echt lukken.

Ik heb drivers gedownload op http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050826105609733

Maar toch …. niets….

Iemand enig idee hoe ik hem werkend krijg??

Ik gebruik OS 10.3.9

Moderator
    Strifer

welk stickje heb je precies? ik heb de mijne van belkin werkend gekregen op mijn oude imac met panther erop.

in deze draad kun je zien hoe ik da heb gedaan:

http://forums.macosxhints.com/showthread.php?t=26858

(de post van strifer, uiteraard)

Bijdrager
    Peppie

Beste maciavelli,

Je moet de zoekfunctie even gebruiken. Het antwoord staat op dit forum.
    gebruik “Belkin” en/of “Belkin USB stick”
    Ik heb deze vraag al meerdere malen beantwoord in het verleden, kom je er dan nog niet uit laat het me weten dan help ik je wel verder.

Mijn Ibook draait al meer als een jaar perfect op het Belkin USB stickie.

Succes

Peppie

Bijdrager
    Macchiavelli

ik krijg driver OS 10.3 niet gedownload. Dus krijg heb dan ook niet werkend. Iemand andere optie.

Ook in andere draadjes kan ik niet echt een oplossing vinden.

Bijdrager
    Peppie

Machiavelli

De Belkindrivers voor MacOs 10.4x kun je vinden op (http://www.ralinktech.com/supp-1.htm) . Ben ik ook alleen achtergekomen via dit forum, want Belkin noch Apple is er erg mededeelzaam over.
    Apple geeft zelfs op de store aan dat ze alleen voor windows zijn ??
    Vreemd, want het zou de verkopen aanzienlijk doen toenemen als mensen weten waar ze de spullen vandaan kunnen halen.

Succes

Peppie

Bijdrager
    Macchiavelli

Ik weet het Peppie,

Ik heb inmiddels de drivers en van Belkin en van Ralink gevonden en geinstalleerd. Echter bij beide zie ik geen netwerk. Die van Ralink geeft aan “No Device” die van Belkin laat helemaal niets zien.

Ik begin de moed een beetje op te geven, vrees dat ik mij erbij neer moet leggen dat hij gewoon niet werkt.

Bijdrager
    Peppie

Machiavelli,

Ik begrijp het niet, ik denk dat je de drivers van Belkin en Ralink niet tegelijkertijd moet installeren.
    Heb je ook in het profiel als netwerktype infrastructuur gekozen ?

Haal ook je stick er een keer uit en stop hem er dan weer in. Bij mij werken alleen de Ralink drivers.

Anders moeten we de instellingen misschien een keer doorlopen.

succes peppie

Bijdrager
    Petje

Er zijn belkin usb stiks die NIET werken.. en er zijn soorten die wel werken..
    Het beste is het serienr vermelden dan weet ik welke je hebt en of die werkelijk werkt.

Bijdrager
    Macchiavelli

ik word er echt gestoord van. Ben terug gegaan naar de winkel. Bleek dat ik F5D7051 had en die werkt niet op de mac. Dus ik omgeruild voor de F5D7050, denk appeltje eitje driver installeren en klaar….

Nou niet dus….. drivers opgezocht op internet maar wederom draait hij niet.

Hoe krijg ik “oude” drivers gedeinstalleerd???

Probeer ik het nog een keer opnieuw, als dat niet werkt gaat hij het raam uit.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.