9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    vingerverver

Wireless toetsenbord

Hallo,

Van de ene op de andere dag is mijn draadloze toetsenbord van mijn Imac onvindbaar.
    Het lampje op het toetsenbord knippert wel gewoon.

Ik heb een wachtwoord voor ik mijn computer inga dus ik kan helemaal niets veranderen aan instellingen…

Wat nu??

Tnx

Bijdrager
    Beech

Batterijen er uit halen en testen, of vervangen. Computer een keer opnieuw opstarten. Ander toetsenbord (bedraad) proberen.

Bijdrager
    erwin33

Nu ben ik zelf voornemens ook een draadloos toetsenbord te nemen, nu zag ik op Marktplaats dit draadloos toetsenbord, maar betwijfel het of het een echt Apple toetsenbord is want er zit zo’n batterij indicator lampje rechtsboven. Dat heb ik bij een, naar ik dacht, echt Apple toetsenbord nooit gezien. Wie kan hier duidelijkheid over verschaffen?
    Dit is het betreffende toetsenbord: http://www.gadgetbay.nl/producten/wit-bluetooth-keyboard-draadloos-toetsenbord?utm_source=marktplaats

Bijdrager
    hatolex

In de begeleidende tekst staat “Apple style” dus……..

Bijdrager
    erwin33

Nep dus, lekker mijden dus.

Bijdrager
    hatolex

Nou dat werkt gewoon hoor normaal gesproken.

Bijdrager
    erwin33

Ja, maar heb liever originele dingen.

Bijdrager
    vingerverver

Ik heb ff bij de buren aangeklopt voor een toetsenbord ( weer eens wat anders dan suiker ). Nadat ik hiermee was ingelogd heb ik hem uitgeschakeld en opnieuw opgestart met draadloos toetsenbord. Gek genoeg doet ie het weer tnx

Bijdrager
    computer space

heb normaal ook liever het échte, behalve bij applekeyboards. Rommel eerste klas.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.