16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Rmvis

Wireless Mighty Mouse wil niet meer verbinden.

Aangezien ik nog geen eerder topic zo snel kon vinden en de zoek functie niet naar behoren werkt, maak ik even een nieuw topic aan.

Ik heb sinds net het probleem dat mijn mighty mouse niet meer met mijn MBP wil connecten. Hij heeft volledig geladen batterijen, geen klappen meegemaakt of iets dergelijks, mijn bluetooth staat aan.

Weet iemand of dit bekend is en of een oplossing heeft voor me.

Anders:
    Ik heb mijn MM gekocht in Engeland dus als ik terug moet kan ik dan gewoon naar de APR onder garantie?

Bijdrager
    The JM

Even opnieuw koppelen misschien?

Bijdrager
    Rmvis

Opnieuw koppelen had ik natuurlijk al geprobeerd, dit heeft geen effect.

Bijdrager
    garenor

Bluetooth uitscakelen, en daarna weer inschakelen?

Bijdrager
    ob1mac

heb dit ook wel eens gehad en bleek verschillende oorzaken te kunnen hebben:
    * te laag batterijniveau van de muis
    * gebruik van ander bluetooth apparaat (bv mobiele telefoon + headset)

Bijdrager
    f.zijlstra

Al eens geprobeerd om het klempje eraf te halen, dan op dat knopje drukken wat bij de batterijen zit – vervolgens klempje er weer op en het schijfje 2 keer heen en weer..

Dan doet hij ’t bij mij vaak weer..
    (trouwens wel gekeken of de bluethoot indicatie wel goed staat?..

succes

:apple:

Bijdrager
    bartje

ff de batterijen erit halen.. en weer erin zetten, daarna opnieuw koppelen?

Bijdrager
    sypie

Zijn de batterijen 1,2 of 1,5 Volt?

EDIT: Met dit geschreven te hebben geeft ook mijn MM de melding dat de batterij zowat leeg is. Een vorig topic wat over de batterij van de MM ging was dat ook al zo. Zit er een automatische woordherkenning in die muis?

Bijdrager
    Ledda

iets anders over die wireless mighty mouse, hoelang gaan die batterijtjes daarvan mee ongeveer?

Bijdrager
    sven-

Hangt van het gebruik af.

Bijdrager
    Ledda

met mijn nieuwe macbook in het vooruitzicht ben ik aant twijfelen om de muis met staart of zonder staart te bestellen… Ik gebruik hem best wel intensief (mijn huidige muis althans)… zonder draad heb ik natuurlijk het voordeel dat ik een usb poort vrij heb, maar wil niet om de 2 weken nieuwe batterijtjes gaan kopen…

Bijdrager
    The JM

Om de 2 weken zeker niet. Ik heb m’n muis altijd aan staan en ik gebruik ‘m meer dan 8 uur per dag (op school en thuis voor vrije tijd) en de batterijen gaan toch zeker 3-4 maanden mee.

Ik heb dan wel 2×1,5V erin zitten.

Bijdrager
    Ledda

haja, valt idd nog goed mee !

Bijdrager
    Rmvis

Het probleem is sinds vanmiddag niet meer van kracht, ik kon op school geen verbinding krijgen. Alle bovenstaande dingen geprobeerd maar niks. s’middags thuis laptop aan toch maar weer proberen en zonder probleem deed hij het weer!

Om te antwoorden welke batterijen ik gebruik:
    Ik heb USB CELL batterijen, die kan je opladen via usb poort. en ze zijn 1,2v

Bijdrager
    The JM

Ik zou er op z’n minst 1,5V inzetten, want de muis heeft 3V nodig. Dus gaat hij niet lang mee op 2×1,2V.

Bijdrager
    Rmvis
    ”The

Ik zou er op z’n minst 1,5V inzetten, want de muis heeft 3V nodig. Dus gaat hij niet lang mee op 2×1,2V.

Dit is natuurlijk op zich geen probleem, als mijn batterijen op zijn plug ik ze in mijn MacBook Pro en laden ze weer heerlijk op!

Deze batterijen zijn ideaal, helaas zijn ze er niet in 1.5 volt en daarom gebruik ik dus de 1.2 volt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.