10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    AllStar

[Wireless Mighty Mouse] Niet vloeiend . .

Heb nu een tijdje een wireless mighty mouse, en ben er erg blij mee. Er is alleen één ding wat me begint te irriteren: de cursor beweegt gewoon _niet_ vloeiend over het scherm, ik zie kleine schokjes.

Heb verschillende ondergronden geprobeerd, van mn bureau tot een steelpad s&s muismat, niets helpt.

Heeft iemand tips?

Bijdrager
    Mick

Probeer ‘m ’s opnieuw te koppelen, dat helpt soms.

Bijdrager
    AllStar

Ga ik proberen.

Instellingen staan zo trouwens:

Ook zonder MouseZoom is het schokkerig . .

Bijdrager
    Petje

Dat is over het algemeen de reden waarom bij grafische toepassingen geen draadloze muis wordt gebruikt.
    Je zal maar lekker aan het airbushen zijn in photoshop en in een fractie van een seconde is de communicatie even weg, heb je wel een probleem.
    Daarom gebruik ik voor dit soort werk altijd een muis met een staartje.
    Maar wel vervelend dat het voorkomt…

Bijdrager
    AllStar
    ”Petje”

Dat is over het algemeen de reden waarom bij grafische toepassingen geen draadloze muis wordt gebruikt.
    Je zal maar lekker aan het airbushen zijn in photoshop en in een fractie van een seconde is de communicatie even weg, heb je wel een probleem.
    Daarom gebruik ik voor dit soort werk altijd een muis met een staartje.
    Maar wel vervelend dat het voorkomt…

Tja, ik mag toch wel verwachten dat met de nieuwe bluetooth technologie de cursur gewoon vloeiend beweegt . . :roll:

Bijdrager
    appleimacg5

Ben gewoon uberhaupt niet tevreden over die mighty mouse….
    Sterker nog ben teleurgestld. Scrollen is gewoon niet prettig. Klikken vaak onnauwkeurig etc.
    Nee geef mij maar mijn bluetooth macally muis. Niet te vergelijken vind ik…

Bijdrager
    Joffry

Inderdaad. De Mighty Mouse is alleen ‘leuk om te zien’ maar in gebruik onnauwkeurig.

Bijdrager
    Lautre

Inderdaad.
    Ik bezit 2 mighty mice…
    Ze scrollen beiden niet meer , ze klikken beiden zeer onnauwkeurig en de mighty mouse heeft veel vertraging en vreet batterijen…

Gewoonweg een slecht product dunkt mij…

Bijdrager
    appleimacg5

zo is het

Bijdrager
    AllStar

Dat gaat iets te ver hoor, ik ben er heel erg tevreden over verder. Ik gebruikte hiervoor een Razer Copperhead, 2000 dpi.

Scrollen met de mighty mouse werkt perfect, als dat niet meer goed werkt: gewoon even schoonmaken.

Onnauwkeurig klikken? Ook geen last van, misschien moet je er gewoon even aan wennen.

Veel vertraging? Klein beetje merkbaar, maar dat zul je altijd hebben met draadloze muizen.

Vreet batterijen? Misschien moet je er eens andere batterijen in stoppen, want die van mij gaan maar niet leeg . .

Samenvatting: het is absoluut geen slecht product, alleen is de gevoeligheid (dpi) wat matig heb ik het idee, waardoor hij niet zo soepel in gebruik is als mijn USB muis, die Razer. Toch wil ik hem echt niet kwijt :innocent:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.