4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    BasL

Wireless lan via MAC en windows

Sinds kort heb ik mijn eerste MAC binnen, werkt fantastisch en wil nooit anders meer maar….

Mijn oude windows PC heb ik aan mijn vriendin geschonken en naast internet op mijn Macbook wil ik natuurlijk ook op deze windows PC internet, dit stuit echter op problemen…

Ik heb airport express gekocht, aangesloten op mijn UPCmodem, internet werkt goed op mijn macbook, so far, so good… Nu heb ik een draadloos-netwerkkaart in mijn PC ingebouwd omdat de vaste LAN aansluiting naar de airport express gaat. Dit draadloos netwerk op de PC herkent het netwerk, het lukt me alleen niet om hier op in te loggen. Dit ondanks dat ik de juiste netwerksleutel heb ingevoerd, ook de IP instellingen zijn m.i. goed.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn windows PC up and running kan krijgen op het bestaande netwerk?

Alvast bedankt!
    Bas

Bijdrager
    Nikita

Staat de instelling op de Airport op WPA2? (da’s standaard). Daarvoor moet je minimaal XP SP2 + nog een aparte WPA2-update installeren, anders kan je inderdaad niet inloggen…

Bijdrager
    CaDoc
    ”Nikita”

Staat de instelling op de Airport op WPA2? (da’s standaard). Daarvoor moet je minimaal XP SP2 + nog een aparte WPA2-update installeren, anders kan je inderdaad niet inloggen…

Welcome in the Windows World

Bijdrager
    Zwarter

Op Apple Support kan je daar best wat van terug vinden. Mischien heb je wat aan het volgende artikel.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106471

Even zoeken op XP > Mac OS X of van Mac OS X > XP

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.