7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ilios

Wireless internet probleem

hoe het kan heb ik geen flauw idee, maar op 1 of andere manier pakt mijn macbook en die van mijn moeder ons thuis netwerk niet, maar die van de buren wel. opzich zou dit kunnen voorkomen alleen het vreemde is dat de aanwezige iphones het netwerk wel pakken en een aanwezige imac ook gewoon.
    wie kan mij uit de brand helpen?

Bijdrager
    sven-
    ”Ilios”

op 1 of andere manier pakt mijn macbook en die van mijn moeder ons thuis netwerk niet

Iets meer uitleg graag:)

Wordt het netwerk niet gevonden?
    Of lukt het maken van de verbinding niet?
    Werkt de verbinding slecht?

Bijdrager
    Ilios

netwerk kan niet worden gevonden, ook handmatig lukt het niet

Bijdrager
    LEXY

Misschien zit Klaas Bruinsma erachter.

Moderator
    Poezenbeest

Misschien eens kijken in het forumdeel over Internet en Netwerken (waar dit topic heen verplaatst wordt), kijk daar ook eens in andere topics of in het sticky over dit onderwerp…

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Ilios”

hoe het kan heb ik geen flauw idee, maar op 1 of andere manier pakt mijn macbook en die van mijn moeder ons thuis netwerk niet, maar die van de buren wel. opzich zou dit kunnen voorkomen alleen het vreemde is dat de aanwezige iphones het netwerk wel pakken en een aanwezige imac ook gewoon.
    wie kan mij uit de brand helpen?

Jullie gebruiken misschien hetzelfde kanaal van de buren?
    Maar inderdaad eerst maar eens kijken in de archieven van dit forum of je daar misschien iets uit kan halen. En als het dan nog niet lukt, even laten weten wat je er zelf aan hebt gedaan om het probleem aan te pakken. Hoeven wij dat niet meer voor je te suggereren…

Bijdrager
    Dennis002

Als je bij een dokter zo wordt geholpen dan belandt die bij het tuchtcollege…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.