11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ghatusupy

Wireless connectie valt zomaar weg…

Hey people, kzit dus lekker op me mbp te typen en opeens valt me connectie weg. Zet ik dan mijn airport uit en dan weer aan zit ik weer op ! Het is alsof hij me wachtwoord vergeet. Ik in een ander topic een oplossing gezien, maar dat was voor mij geen oplossing. Als ik in windows zit doet hij het wel gewoon…

thx grtzzz

Gast
    Anoniem

same here, heel irritant ook met airtunes.

Sinds 10.4.6 ben ik niet meer over de updates te spreken.

Bijdrager
    iJoost

Controleer even of er nog meer draadloze netwerken in de buurt zijn en op welke kanalen die zitten (widget: AirTrafficControl).

Als je meer wilt weten, dan vind je hier een berg vragenstellers die je voor zijn gegaan.

Bijdrager
    Meek

same here, hen een linksys router en om de zoveel tijd moet ik de stekker er even uit halen en daarna doet hij het weer. ben al aan het zoeken voor de oplossing

Gast
    Anoniem

@meek

heb jij ook dat het erg traag word??

Bijdrager
    Meek

Nee hij wordt dan niet traag maar valt ineens uit, terwijl het ontvagst goed blijft. Zojuist ‘storingsonderdrukking’ aangezet. Hij viel nl nadat ik mijn vorige beicht gepost had weer ineens weg. Ik weer naar boven, stekker eruit en erin, en tada hij doet het weer. Niet erg rustig zitten met een laptop op deze manier.

Ik heb overigens de LinksysWRT54G

Bijdrager
    iJoost

Gezellig, al die mensen met hetzelfde probleem. Al even gekeken hoe het zit met de in gebruik zijnde kanalen?

Bijdrager
    iWilko

Sinds de laatste update heb ik ook last van een wegvallende wifi verbinding. Dit heeft voorheen altijd probleemloos gewerkt.
    Het herstarten van mijn Mac Mini hersteld dit probleem wel maar het blijft lastig.

Ik heb overigens een goedkoop wisecom access point die het tot nu toe altijd goed heeft gedaan. De windows laptop hier in huis ervaart geen problemen. Ik verdenk dus de airport express.

Bijdrager
    ghatusupy

ligt aan de update , ik denk dat het softwarematig is want in windows doet ie het perfect

Bijdrager
    djwizzy

Zelfde probleem met een asus wireless router. Dit geldt alleen als ik op de accu werk. Via het net werkt die wel zoals het hoort…

Bijdrager
    Meek

moest net ff mijn Imac opnieuw opstarten, en die zit gewoon op 220 volt, geen accu. Dus kan me niet voorstellen dat dat het probleem is.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.