14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Wondermac

Wintertijd stelt zich NIET automatisch in op iPhone 3G

Raar … mijn iPhone geeft nu nog steeds aan dat het 13.08 uur is (terwijl het toch echt 12.08uur is).
    Instellingen Datum en Tijd staan op automatisch. Landinstellingen op Amsterdam, Nederland.

Heb een witte iPhone 16G uit Belgiƫ met Vodafone abonnement. Iemand een suggestie wat het probleem kan zijn.
    Mijn Powerbookje geeft gewoon de juiste tijd aan. Ook de tijd in mijn MobileMeagenda (die synct met mn iPhone) is goed.

Heb al gezocht op het forum maar niks kunnen vinden … iemand ?

Dank alvast !

Bijdrager
    Star65

Toevallig een vergelijkbaar probleem met iPhone 1G vanmorgen.
    Instellingen stonden goed betreffende tijdzone. Ik had wel een extra wereldklok (athene omdat ik daar laatst was) ingesteld. Die heb ik verwijderd en een reboot gedaan van de iPhone. Daarna was het goed.

Bijdrager
    Wondermac

Mmmm …. inderdaad, opgelost door ‘m aan en uit te zetten …. zou toch niet moeten hoeven.

Bijdrager
    Melgior

Ik heb een zwarte 3G van T-mobile en die van mij ging uit zichzelf over op wintertijd… geen idee waarom die van jullie dat niet heeft gedaan.

Bijdrager
    Barabas2005

Mijn telefoontje stond wel automatisch op de juiste tijd. De iPhone synced zijn tijd met de provider, dus misschien dat daar het probleem zit.

Bijdrager
    wouwout

ging hier prima, op tmobile 3G automatisch en op KPN 2G ook automatisch (bij deze laatste had ik netwerktijd (oid) wel ingeschakeld. Die optie heb ik op de tmobile 3G niet – dus altijd automatisch???)

Bijdrager
    akkie

Staat de optie [stel automatisch in] wel aan (zie, [instellingen, [datum en tijd]?

Bijdrager
    gtalien

Ik denk niet dat het aan de provider ligt. Die van mij (1st gen iPhone) switchte gewoon terwijl hij in Airplane mode stond…

Bijdrager
    Maced.2

geen problemen hier hoor :D

Bijdrager
    Raymondjuh

die van mij deed het lekker wel! lekker puh!

Bijdrager
    MichMich

die van mij ook zonder problemen…. Mhuhahahaha :evil: :wink:

Bijdrager
    Double_UK

Mijn iPod Touch is ook netjes op wintertijd overgegaan. Zou het dat zijn? Dat hij via WiFi wel werkt?

Bijdrager
    Neliskens

Zou best kunnen. Mijn abbo gaat 24 nov. in, maar via WIFI is wintertijd gewoon goed aangepast.

Bijdrager
    .Robin

ik had geen wifi aan of iets dergelijks, maar m’n iPod Touch ging automatisch naar wintertijd. Hij was hing ook niet aan de PC

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.