5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    spw70

Winnend nummer webtoepassing (WP,..)

Ik heb onlangs een webshop opgestart voor de verkoop van een product waarvoor ik voor alle duidelijkheid geen reclame wil komen maken.:-) Nu sta ik binnenkort op een beurs en wil ik mensen aan mijn standje verleiden om de pagina te liken op facebook in ruil voor een mogelijk winnend nummer uit de loterij. Het idee is dan dat de mensen thuis naar een landingspagina surfen om hun al dan niet winnend nummer te controleren. De winnaar komt op een pagina met een kortingscode, de verliezer komt op een volgende keer beter pagina. Ik heb mijn website gebouwd met wordpress en was ondertussen in de veronderstelling dat als ik het kan bedenken er een plug in voor bestaat en als die er niet is er wel een beestande webtoepassing is die me kan helpen. Ik kan wat code kopieren en plakken maar ben ook geen programmeur voor alle duidelijkheid. Iemand een ideetje hoe ik hier aan kan beginnnen of iets gelijkaardigs kan doen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Daar bestaan plenty plugins voor. Google is je vriend. Zoek op:

WordPress sweepstake

Bijdrager
    spw70

Hoi bedankt voor de tip, vooral dan sweepstake is een woord waar ik niet zelf op kwam. Ik zoek al enige tijd maar het was voor mij moeilijk de juiste woorden te vinden. Dingen als “Code checker wordpress” “coupon” en “contest”,  gaven niet meteen wat ik zocht, hopelijk doet “sweepstake” dat straks wel. Moest ik wat vinden laat ik het hier weten zodat mogelijk nog iemand er wat aan heeft.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Zal vast wel iets te vinden zijn. Dat is het mooie van WordPress, je bent nooit de enige die op zoek is naar een bepaalde toepassing.

Je kan ook nog zoeken naar:

WordPress raffle

Bijdrager
    spw70

Hoi, toch even laten weten dat de zoektocht met de zoekwoorden die ik hier gevonden heb toch nog niet zo eenvoudig was. Eentje is echter genoeg en met Code contest checker kan ik mijn actie op poten zetten. Bedankt voor de antwoorden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.