15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Maikelw

[Opgelost] Winnaar bingo?

Bij het artikel stond dat de winnaars vrijdag bekend zouden worden gemaakt. Het is inmiddels zaterdag 14:00 en ik kan nergens een opvolgend nieuwsbericht vinden. Kan dat kloppen? Wel leuk om te weten hoe die bingo is verlopen.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  Night. Reden: TOpic opgelost

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb gewonnen. Zowel de hoofdprijs en beide troostprijzen gaan naar Shmoo. 😊

Bijdrager
    koen

Ze zijn nogal flexibel met datums bij OMT, dus welke vrijdag ze nu bedoelen…

Bijdrager
    KarelWillem

Hadden we een bingo dan?

Moderator
    Raymon Mens

De winnaars hebben gisteravond een bericht gehad. Heb je geen bericht gehad, dan heb je helaas niet gewonnen. Er waren overigens een boel bingo’s, ik denk dat we de kaarten iets te gemakkelijk hebben gemaakt.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@omt,

Ter info, Shmoo was de bedenker van deze bingo…..

Bijdrager
    Kapla

De verliezers kregen toch ook een prijs? iTunes tegoed dacht ik.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Kapla op 9 juni 2018 om 23:46</p>
    De verliezers kregen toch ook een prijs? iTunes tegoed dacht ik.

Ook daar gaan ze bij OMT flexibel mee om:-)

Bijdrager
    Maikelw

<p class=”cite”>Raymon Mens op 9 juni 2018 om 17:07</p>
    De winnaars hebben gisteravond een bericht gehad. Heb je geen bericht gehad, dan heb je helaas niet gewonnen. Er waren overigens een boel bingo’s, ik denk dat we de kaarten iets te gemakkelijk hebben gemaakt.

Ah oke:) Thnx voor de update.

Bijdrager
    bartvdv

“De winnaars hebben een bericht gehad.” … Klinkt toch wat bizar.

Moderator
    Pete.Z

Want?

Bijdrager
    bartvdv

Een lijstje met namen was eerlijker geweest. Je zou zomaar winnaar kunnen zijn en al dan niet met opzet geen bericht hebben gekregen.

Moderator
    Night

Omdat er – naast via de website/forum – ook veel reacties via andere kanalen zijn binnengekomen, zoals Twitter, Facebook Messenger en email en we van mening waren dat het openbaar publiceren van namen niet helemaal conform de AVG is, is besloten om de winnaars een Facebook Message / Twitter DM / e-mail te sturen. Alle winnaars zijn dus benaderd en dat is allemaal goed gegaan. Verder is het onzinnig om te denken dat we bewust noch onbewust evt. winnaars geen bericht zouden sturen om wat voor reden dan ook.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>bartvdv op 12 juni 2018 om 17:12</p>
    Een lijstje met namen was eerlijker geweest.

Dat geeft iig openheid van zaken, nu moet je maar aannemen dat …………, toch?

Moderator
    Night

Jep. En desondanks is er door hogerhand voor de huidige wijze gekozen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.