14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    TD

windowsgames met parallels, de problemen

Het onderwerp zegt ’t al…

dus post ik gelijk een probleempje wat voordoet:
    http://img170.imageshack.us/img170/5388/parallelsprlmff0.png

ik heb dit geprobeerd op de nieuwe intel mac 17″, en vraag ik mij nu af:
    heb ik gewoon niet genoeg video memory? of ligt dit nu aan parallels…

EN, wat kan ik hier tegen doen…

alvast bedankt

//TD

Bijdrager
    ragoooon

Is toch gewoon zo; parallels kan (nog) niet met 3D programma’s werken waar de ‘games’ dus ook onder thuis horen. [size=7:d546a741d0](je een klein beetje informeren kan nooit geen kwaad)[/size:d546a741d0]
    Maar ze werken er aan dus binnenkort kan het misschien wel tot dan zal je je games in boot camp moeten draaien.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”ragoooon”

Is toch gewoon zo; parallels kan (nog) niet met 3D programma’s werken waar de ‘games’ dus ook onder thuis horen. [size=7:7934343e7e](je een klein beetje informeren kan nooit geen kwaad)[/size:7934343e7e]
    Maar ze werken er aan dus binnenkort kan het misschien wel tot dan zal je je games in boot camp moeten draaien.

Is Parallels compatibel met Vista?

Bijdrager
    Zout

Vista heb ik wel aan de draai gekregen. Maar van harte gaat dat niet… Alle mooie effectjes doen het bijvoorbeeld niet.

Bijdrager
    Almerrrrr

Met parallells draai je windows gemuleerd dus zal je nooit je optimale prestaties halen ( je mac is al druk genoeg met het draaien van de 2 os’sen). voor het spelen van spelletjes zul je echt bootcamp moeten gebruiken parallels is leuk voor een beetje internet en andere lichte applicaties maar daarna houd het snel op.

@ Cosm0politan de laatste versie van parallels ondersteund ook vista.

Bijdrager
    ragoooon

Parallels kan inderdaad ook met Vista overweg, zowel versie RC1 als RC2 en dus normaliter ook met de officiele versie die over enkel maanden in de winkels ligt.

Moderator
    Koen van Tongeren

Parallels heeft eerder al bekend gemaakt op de hoogte te zijn van de problemen met games. Ze zeggen te werken aan een manier om het probleem met grafische kaarten/chips op te lossen, maar concrete plannen zijn nog niet openbaar.

Bijdrager
    Patrick Stam

de laaste versie Parallels ondersteund Vista officieel. Recentelijk (vorige week) bekend gemaakt. Zie de site.

Bijdrager
    Electr0n

Als parallels net het zelfde werkt als Virtual PC, moet jij je videogeheugen instellen. Het zou een hele slechte programma zijn, als jij niet zelf dingen kan instellen.

Je kan toch gewoon aangeven hoeveel geheugen hij mag gebruiken?
    Je kan toch gewoon aangeven hoeveel MB geheugen je de videokaart kan geven? Of een andere modus?

Zoja, stel het in.
    Wel gaar dat je je office bar gebruikt :mrgreen:

Bijdrager
    TD
    ”Electr0n”

Je kan toch gewoon aangeven hoeveel geheugen hij mag gebruiken?
    Je kan toch gewoon aangeven hoeveel MB geheugen je de videokaart kan geven? Of een andere modus?

Zoja, stel het in.

Hoe dan? :roll:

Bijdrager
    Almerrrrr

Video geheugen is niet aan te geven daarnaast blijft het een emulatie dus haal je nooit de prestaties die je met bootcamp kan halen.

Bijdrager
    TD

Maar bestaat er nu een oplossing voor mijn probleem, of moet ik nu wachten tot parallels zover is?

Bijdrager
    Hanky Dussen
    ”Koen

Parallels heeft eerder al bekend gemaakt op de hoogte te zijn van de problemen met games. Ze zeggen te werken aan een manier om het probleem met grafische kaarten/chips op te lossen, maar concrete plannen zijn nog niet openbaar.

Volgens mij zijn ze ook afhankelijk van de medewerking van ATI en NVIDIA…

Bijdrager
    Griffendahl
    ”Almerrrrr”

Video geheugen is niet aan te geven daarnaast blijft het een emulatie dus haal je nooit de prestaties die je met bootcamp kan halen.

’t Is een virtualisatie en da’s geen emulatie… En met een vrtiualisatie zou je nagenoeg dezelfde prestaties moeten kunnen halen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.