7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

(Windows XP) Draadloos internet tot stand brengen

Ik heb mijn HP Pavilion 4000 laptop opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik airport extreme (kabel). Voor de installatie (door fabriek) werkte alles probleemloos met Airport.

Nu heb ik het probleem dat ik de draadloze internetverbindingen niet kan vinden. Normaalgesproken kon ik zelfs iets openen waarin ook het draadlozde internet van de buren in stonden. Dan kon je nog wel eens aftappen als er geen beveiliging op zat:)

Nu kan ik dit dus nergens vinden… ik heb alle drivers van de betreffende laptop gedownload op de site van HP maar zonder resultaat. Het lijkt wel of mijn netwerkkaart voor draadloos internet niet is geinstalleerd. Als ik bij systeembeheer kijk dan zijn er 3 onderdelen waarvan de drivers nog niet van zijn geinstalleerd. Het gaat om de netwerkcontroller, PCI-modem en de controller voor massaopslag.

Bij netwerkverbindingen staat ook geen draadloze netwerkkaart.
    Verder heb ik geen CD met software of iets dergelijks.

Wie weet de oplossing of software die ik moet installeren…

Inactief
    Anoniem

Tja… Windows.:roll:

Bijdrager
    Nikita

Uh no offence hoor, maar dit is MacOSX.nl, niet WindowsXP.nl … Voor dat soort dingen moet je bij Tweakers zijn (*U wordt doorverbonden, een momentje…*)

De Airport van Apple is niks anders dan een Wifi-basisstation met een fancy jasje. D’r hoort een cd bij te zitten bij de AE of kijk ander ’s in de handleiding, die d’r ook bij hoort te zitten. Of anders zelfs nog op de site van Apple. Verder kunnen we je hier ook niet helpen…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Dat is jammer.

Moet ik me weer helemaal registreren:)

Met airport heb ik geen problemen. Die doet het gewoon op mijn mac. Internet doet het ook maar niet draadloos omdat er een aantal drivers missen. De vraag is waar ik deze kan vinden.

Op tweakers weten ze het wel hopelijk.

Offtopic:
    Dit is voor het eerst in 2 maanden dat ik met Windows werk en nu al weer problemen om gek van te worden.

Bijdrager
    FiestaLj

Zoek via de hp site de support pagina van jouw model laptop op.

Hier vind je ook alle systeemdrivers voor jouw laptop.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Heb ik allemaal geinstalleerd.

Zonder resultaat.

Bijdrager
    MarcelK

Lijkt me niet echt iets voor dit forum…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.