6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Windows Vista op MacBook(144 MB gedeeld geheugen)

Ik vroeg mij eens af.
    Ik heb XP gezet op mijn MacBook voor school, en omdat het niet echt veel van je systeem vraagt.
    Vista vraagt daarin tegen wel veel van je systeem.

Ik zie dat ik de goedkoopste versie van Vista wel probleemloos kan draaien. Maarre, kan ik de rest wel draaien?

http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/get/system-requirements.aspx

128 MB of graphics memory (minimum)
    Pixel Shader 2.0 in hardware

Met name dit.. kan dit wel op de witte MacBook?

Bijdrager
    sven-

De goedkoopste versie van Vista is Home Basic, en die is mijns inziens niet eens de naam Vista waardig. Ik zou voor XP gaan. Dan werkt het sowieso en kun je nog enigszins plezier hebben van Windows. Vista is echt crap.

Maar om even antwoord te geven. Ik verwacht wel dat Vista zal gaan draaien (zeker de Home Basic versie want die maakt geen gebruik van “Aero”)

Bijdrager
    Afroman

Ja ik blijf ook zeker XP gebruiken(niet dat ik het veel gebruik maar oke), maar ik vroeg het mij gewoon af waarom je 128 MB videogeheugen nodig had. Maar dat is waarschijnlijk voor Aero wat basic niet heeft.

Bijdrager
    Paine

Je kan prima de Aero interface gebruiken op een MacBook mocht je dat willen.

Bijdrager
    Josebo.

Hoe zit het dan met Vista Ultimate? Gaat het daar ook mee lukken, denken jullie?

Bijdrager
    Paine

Ja hoor da’s ook geen probleem. Alleen zit er in Ultimate naar mijn mening veel te veel troep bijgeleverd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.