30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    Marc Smiers
    Bijdrager
    cyrus

Wie wil er nou winhoos op zijn mac:-)

Krijg je een hoop ellende van. Maar het proof-of-concept vind ik inderdaad wel erg cool !

Bijdrager
    KarelWillem

Tuurlijk kan dat.

Als Windows XP gewoon al ondersteunt wordt door Apple dan gaat dat met Vista vanzelfsprekend ook gebeuren.

Niks om je druk over te maken.

Bijdrager
    Maced.2

nou nou wat zullen de windhoos gebruikers op een Mac weer blij zijn:P

Vind nou mooi geweest met windhoos op een :apple:

Wil wil er nou Windhoos op Zijn Mac

Nou ik ben ergggggggggg happy met me Mac:lol:

Bijdrager
    Selected
    ”Ouwe”

nou nou wat zullen de Nerds [windhoos] weer blij zijn:P

Ik ook… :sealed:

Bijdrager
    JWB

Dat zou in theorie ook makkelijker moeten zijn aangezien Vista ook EFI ondersteund, net als OSX. XP ondersteunt alleen BIOS.

Bijdrager
    Marc Smiers

Maar vooral het gedeelte waarin wordt vermeld dat de hele osx partitie achterwege is gelaten.

Bijdrager
    Pasav
    ”JWB”

Dat zou in theorie ook makkelijker moeten zijn aangezien Vista ook EFI ondersteund, net als OSX. XP ondersteunt alleen BIOS.

Nope, MS heeft besloten om EFI ondersteuning uit Vista te halen …. Ze blijven ook altijd achterlopen hé die MS-Boys .:)

Bijdrager
    Nikita
    ”Pasav”
    ”JWB”

Nope, MS heeft besloten om EFI ondersteuning uit Vista te halen …. Ze blijven ook altijd achterlopen hé die MS-Boys .:)

Alleen in de 64-bits editie zou EFI support nog zitten… ZDNet heeft er ook al melding van gemaakt. Het schijnt alleen wel minder prettig te werken als XP. Vooral de term ‘koekoeksjong’ vind ik geniaal gevonden :evil:

Bijdrager
    JWB
    ”Pasav”
    ”JWB”

Wat een losers zijn het toch ook he….:wink:

Bijdrager
    MacUser

Hallo Forum,

Nog even en dan krijgen we het volgende scenerio:

———————————————————————-
    Klant heeft in de winkel een computer van merk X gekocht. Bij het afrekenen zegt de verkoper:

“Welk systeem had u erbij willen hebben meneer?”

De klant denkt even na en is zichtbaar aan het dubben waarop de verkoper vervolgt:

“Als u twijfelt meneer kunt u ook het duo of het trio pakket erbij kopen voor een meerprijs van slechts 50 euro voor het duo, en 90 euro voor het trio pakket. En zoals u heeft gezien op de demo computer in het schap werken alle drie de systemen zowel afzonderlijk als parallel aan elkaar en is de bestand en programma koppeling uitstekend te noemen!”

De twijfelende klant kiest voor het trio pakket en gaat blij naar huis toe met zijn nieuwe computer die nu is voorzien van OS_Apple, OS_Windows en OS_XYZ.
    ———————————————————————-

Bovenstaand scenario is er eentje waar niet iedereen, maar in ieder geval ik wel, al 22 jaar (sinds m’n eerste Mac) op zit te wachten en het zit er nu gelukkig aan te komen. Wel wat laat maar beter laat dan nooit.

Steve begint het eindelijk door te krijgen, nu Bill nog.

Groeten, Wim. 8)

Bijdrager
    Nikita

90 Euro voor 3 besturingssystemen waaronder Windows! Dream on :P
    Die gasten in Redmond willen minstens 200 euro voor een retail versie vangen :wink:

Bijdrager
    LoveBug356
    ”Nikita”

Die gasten in Redmond willen minstens 200 euro voor een retail versie vangen :wink:

Die van cupertino zijn er anders ook niet vies van om (te)veel geld te vragen voor hun OS.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”Ouwe”

nou nou wat zullen de windhoos gebruikers op een Mac weer blij zijn:P

Wil wil er nou Windhoos op Zijn Mac

Nou ik ben ergggggggggg happy met me Mac:lol:

nog een keer dan: Er zijn genoeg mensen die gewoon windows nodig hebben of voor school / werk (denk aan autocad, programmeertalen, programmatjes die speciaal gemakat zijn voor een bedrijf). Daarom is het makkelijk… en gewoon in hun vrije tijd of wat dan ook OS X gebruiken.

Nou klaar toch?

Bijdrager
    Nikita
    ”LoveBug356″
    ”Nikita”

Die van cupertino zijn er anders ook niet vies van om (te)veel geld te vragen voor hun OS.

Da’s waar, maar voor de 130 euro die Apple vraagt voor zijn OS, krijg je toch een hoop meer terug dan de 279 euro die Microsoft voor Windows XP vraagt :wink:
    Nu is dat mijn bescheiden mening, natuurlijk 8)

Bijdrager
    MacUser
    ”Nikita”

Zodra er concurentie is dan zakken de prijzen naar een aanvaardbaar nivo. Dat zie je hier in NL met de mobiele telefoonaanbieders, en de internet service providers.

Dus het is geen dromen, maar en stuk werkelijkheidszin.

Bill Gates kon alleen maar de 1 na rijkste man man worden omdat hij schandalig heeft kunnen harken. En dat nog steeds doet. En Steve loopt ook niet bij de bedeling omdat hij ook van rekenen weet. Mijn nieuwe MacBook Pro 2Ghz waar ik dit bericht op type is net zoals zoveel andere spulletjes gewoon te duur.

Als ik een laptop van merk X bij de Aldi zou kunnen kopen en daar OSX op zou kunnen draaien dan was Steve mij allang als klant kwijt. En natuurlijk betaal ik ook voor de kwaliteit van mijn MacBook Pro maar ik had graag gezien dat aan de onderkant had gestaan “Made in the USA” inplaats van “Made in China”

Het sleutelwoord in het verhaal is het afschermen van markten door beheersing van de technologie. Als Linux kan worden gemaakt voor weinig dan kan dat ook met OSX en ook met Windows.

Maar het gaat wel goed komen. Binnen een jaar of 10-15, dan is mijn scenario wel uitgekomen, en of dat trio pakket dan 90, 190, of 290 euro kost dat doet er dan niet zoveel meer toe. De euro van dan is door inflatie dan toch weer minder waard dan nu. Het gaat in deze niet om de getallen maar om de visie.

Groet Wim.

Bijdrager
    Master-JJ
    Bijdrager
    PietjePuk

Fl*kker op Vista op de Mac! (xp van’t zelfde)

zo dat moest er even uit…

Bijdrager
    iPod Jimmy

WHaha, wist niet eens dat Vista uit was. Is dat al lang?

Bijdrager
    So Klear

Het blijft me verbazen hoe “Stijl-loos” Windows Vista blijft.

Het is al gebleken dat je met veel geld nog geen goed OS kan maken, maar je zou toch verwachten dat M$ wel mensen in zou kunnen huren om Windows een beetje stijlvol te maken.

”iPod

WHaha, wist niet eens dat Vista uit was. Is dat al lang?

Vista is ook nog niet uit. De persoon ik kwestie heeft de Developers versie geinstaleerd.

Bijdrager
    Nikita

Ik moet wel zeggen, het vervangen van de start-knop door zo’n vrij klein windows-logootje ipv van die enorme START-knop in XP (heb je het wel eens in het Frans gezien? Daar wordt het vertaald! Heb je in hetzelfde lettertype ‘Demarrer’ staan! 5 cm startknop! Belachelijk…) Zo houden ze gelijk een hoop ruimte over. :P
    Verder vind ik het gewoon XP in een ander jasje eigelijk, als ik de verhalen en verslagen van o.a. Paul Thurrott mag geloven.

EDIT: moooooie bureaubladachtergrond heeft Vista, man! Hebben! 8)

Bijdrager
    LoveBug356

Eventjes ter vermelding. Het gaat hier niet om een dual boot. Die paratitie moest eraan geloven om dit mogelijk te maken.

@iPod
    Jimmy
    Het is een van de beta’s van windows vista

Bijdrager
    Jor1

meteen zo’n debiele PC tik, om je computer te behangen met foeileleijke snuisterijen en post-its
    heb je zo’n prachtige machine.. en ZIE JE HET NIET EENS! :x

Bijdrager
    Nisei
    ”MacUser”

En natuurlijk betaal ik ook voor de kwaliteit van mijn MacBook Pro maar ik had graag gezien dat aan de onderkant had gestaan “Made in the USA” inplaats van “Made in China”

Ondanks het feit dat Azië qua technishe ontwikkelingen voorloopt op het westen heb je toch liever “Made in USA” op een product staan? Die snap ik niet. :roll:

Bijdrager
    jan jansen
    ”Nisei”
    ”MacUser”

En natuurlijk betaal ik ook voor de kwaliteit van mijn MacBook Pro maar ik had graag gezien dat aan de onderkant had gestaan “Made in the USA” inplaats van “Made in China”

Ondanks het feit dat Azië qua technishe ontwikkelingen voorloopt op het westen heb je toch liever “Made in USA” op een product staan? Die snap ik niet. :roll:

Made in usa bestaat dat nog?
    Het ”made” gaat toch allemaal naar de lageloonlanden.

Bijdrager
    Yorrr
    ”Nikita”
    ”LoveBug356″
    ”Nikita”

Da’s waar, maar voor de 130 euro die Apple vraagt voor zijn OS, krijg je toch een hoop meer terug dan de 279 euro die Microsoft voor Windows XP vraagt :wink:
    Nu is dat mijn bescheiden mening, natuurlijk 8)

True dat

Bijdrager
    macG5
    ”jan
    ”Nisei”
    ”MacUser”

Made in usa bestaat dat nog?
    Het ”made” gaat toch allemaal naar de lageloonlanden.

idd, moest er made in usa op u macbook pro staan dan denk ik dat u macbook pro nog in de winkel zou staan. Aan een meerprijs van toch wel véél geld.

Bijdrager
    Geedee

Gekke draad, vind ik ook. Welke Mac’er wil nu Vista op z’n Mac?

Bijdrager
    Nikita
    ”Geedee”

Vista is net OSX he, qua uiterlijk en functies :wink:

Bijdrager
    wilko
    ”Geedee”

Iemand die niet zo narrow-minded is als veel mensen hier.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.