12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Windows peecee verkocht, eerste ervaring met VPC

OK,

De knoop is doorgehakt, ik heb mijn pc vandaag verkocht en zal de komende anderhalf jaar op mijn PowerBook werken.

Omdat ik toch nog al eens een websiteje bouw (en het wel errug handig is deze eerst op windows te testen) heb ik VPC 6 geinstalleerd.
    Wat me direct opviel is dat het errug langzaam loopt en dat ik gewoon een ctrl+alt+del combinatie nodig heb, waar zit deze in VPC???

Bijdrager
    MacAttack

Hey peer, dat is pas geweldig nieuws !!!!!!!!

Had ik al gezegd dat ik je een coole kerel vind? :wink:

Bijdrager
    Urbin Design

Idd, dat was ook mijn eerste reactie.
    Peer is nu een echte kerel.
    Het zal dan ook verbazing wekkend zijn hoe snel je van je RSI af bent.

:wink: :lol: :P

Moderator
    Adriaan Mol

In het menu “Control” zit de volgende optie: “Type Ctr-Alt-Del”.

Bijdrager
    Aleida

Nou dat is ook toevallig laat ik nu vanmiddag op mijn imac vp6 geinstalleerd hebben en inderdaad het werkt erg traag allemaal. Nauwelijks gewend aan mac of ik moet me weer bezig houden met windows, gelukkig maar een keer per dag, is er geen manier om dat progamma sneller te laten werken?

Aleida een diepbedroefde voormalige windowsgebruikster,

Bijdrager
    Sylvester

Mijn ervaring : onder OS 9 draait ie veel sneller dan onder OS X.

Bijdrager
    DEUZ

Heb je windows XP geinstalleerd of windows 2000.

Als je windows XP hebt geinstalleerd moet je heelveel dingen uitzetten, voordat deze een beetje normaal loopt. Ik raad je aan om windows 2000 te installeren, dit loop stukken soepeler.

Vergeet niet om VEEL ram toe te kennen aan VPC (wordt gevraagd tijdens het installeren).

Ik gebruik VPC alleen voor KaZaA. Voor de rest alleen maar X.

Bijdrager
    yoann

met xp kreeg ik die nauwelijks aan de praat, het ging echt zeeer traag, dusja nu 2000 pro opgezet en het gaat een heel stuk sneller (niet zoals op een gewone pc maar toch de snelheid is te doen :-)) uh btw weet er soms iemand hoe ik een liedje van 2000 pro naar os x moet zetten? want slepen lukt niet en zoeken lukt al evenmin.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Sja,

Ik had dus XP erop gezet.
    Had eerder al geprobeerd om 2000 erop te zetten, maar die installatie op zich duurde al een eeuwigheid.

Er werd gesproken over VEEL ram toekennen, VPC zelf praat over 128, ik heb dit al verdubbeld, maar nog steeds is t niet vooruit te branden.

Maar het algemene advies luidt dus om win 2000 erop te zetten??

Bijdrager
    Urbin Design

Ja helemaal niet is het beste.
    Koop er een windhoos machine bij!

ROFLMFAO :P

Bijdrager
    meneer de koekepeer

:evil:

Bijdrager
    Urbin Design

:P

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.