4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    JoyceWelkenhuysen

Windows op Macbook pro

Hallo allemaal!

Ik ben sinds kort begonnen aan de studie toegepaste informatica. Nu, ik heb vorig jaar een nieuwe macbook gekocht en nu blijkt dat er eigenlijk enkel met Windows gewerkt wordt binnen de opleiding.
    Ik heb dan Windows geïnstalleerd op mijn macbook dmv een dual boot. Op het Windows gedeelte van mijn computer wou ik dan Visual Studio installeren voor het programmeren in C# maar daar kwam ik op een probleem.
    Ik krijg steeds de melding dat het Windows geheugen vol zit maar, er staat helemaal niets op de Windows schijf… Bij de dual boot is er 50GB toegewezen aan de Windows schijf en Visual Studio zou een 7GB innemen.

Graag hoor ik iets van jullie indien jullie een oplossing kennen voor mijn probleem!

Groetjes
    Joyce

Bijdrager
    neelflick

Heb je de schijf waarop windows staat niet per ongeluk op je normale gezet? Dit kun je testen door even te kijken of je normale schijf ook vol zit
    Anders moet je de schijf/windows even wissen en dan opnieuw proberen
    Succes!

Bijdrager
    JoyceWelkenhuysen

Heb het even nagekeken maar op mijn normale schijf heb ik dus wel nog genoeg geheugen vrij. Heb even de windows ‘schijf’ verwijderd om het opnieuw te proberen. Toch bedankt!

Bijdrager
    Q-collective

Heb je het over geheugen of opslag? Dat zijn twee compleet andere dingen. Met “geheugen” wordt RAM of werkgeheugen aangeduid. Het kan zijn dat dat vol zit omdat eoa programm dat allemaal opslokt. Dit kun je in Windows controleren in taakbeheer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.