9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    BigAL

Windows op je mac, maar ook mac op je windows?

Het is mogelijk om windows op je mac te draaien, maar met de intel core duo die je nu ook in windows pc’s/laptops ziet verschijnen moet het toch ook mogelijk zijn mac op je windows te draaien, toch? Scheelt al gauw honderden euri in aanschaf van je laptop.
    Weet iemand hier iets van?

Bijdrager
    DarkRaverNL

Koop lekker een Mac:P

Er zijn van die soort gehackte mac-systemen, die heten x68 of zoiets, ze zeggen dat die draaien op een PC, meer weet ik ook niet, google ?

Bijdrager
    ragoooon

Is illegaal dus we mogen je niet helpen :? :roll: .

Bijdrager
    Esquare

Het probleem zit ‘m in de drivers. Maar er zijn inderdaad gehackte versies. Veel succes met je speurtocht (begin hier maar: http://osx86project.org/ ), maar kom hier niet klagen als het niet werkt.

Bijdrager
    Xcode

Koop maar lekker een Mac, ik hoop dat je PC crasht bij het proberen van een illegale versie van OSX op je Windhoos bak.

Bijdrager
    aerosoul

Koop maar lekker een Mac, ik hoop dat je PC crasht bij het proberen van een illegale versie van OSX op je Windhoos bak.

stoere reactie hoor, zeg dan niks.

Dat OSX op je PC idee dat is wel leuk.. maar zou het niet doen, het zal nooit zo lopen als op een mac en dan krijg je alleen maar ’n scheef beeld van OSX. Koop lekker een mac, ziet er ook nog is ’n stuk geiler uit:P

Bijdrager
    RenaultF1

ik zou er nochtans niet van schrikken moest het beter lopen op een windows laptop.

Bijdrager
    Xenophon
    ”Mac

Pubberke, je kan nog altijd je fatsoen houden op dit forum. Het zal weer tijd worden dat je vakantie gedaan is zeker?

Bijdrager
    magic-with-mac

Mac OS installeren op een niet-Mac computer is illegaal. Dit mag niet op het forum besproken worden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.