12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    SterAppel

Windows op Imac -> draadloos toetsenbord

Het draadloos toetsenbord en muis werken niet op Windows op mijn nieuwe Imac.

Ik heb de installatie met een (geleend) USB toetenbord gedaan omdat dat in de handleiding bij installatie staat. Maar werkt dit wel na installatie of moet ik een USB toetsenbord aanschaffen?

Bijdrager
    Nikita

Het BT toetsenbord werkt inderdaad alleen onder OSX:

”Apple

Question 3: Can I use the Apple Wireless Keyboard and Mouse with Microsoft Windows or Mac OS 9?
    Answer: The Apple Wireless Keyboard and Mouse system requirements include a Macintosh computer and Mac OS X 10.2.6 or later. Other uses are not supported.

The keyboard and mouse can be used with Mac OS 9 applications in the Classic environment of Mac OS X.

Bijdrager
    Turbanus

En zo komen er nog 1001 winhoos vragen en opmerkingen……:|

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn draadloos toetsenbord en muis van Apple werken keurig onder Windows.
    Maar ja; Virtual PC hè? Dat werkt toch wat anders.

Lijkt me trouwens een beetje onnozel dat je en ander toetsenbord en muis aan zou moeten sluiten als je Windows draait op je Mac. Dat zal vast anders kunnen.

Bijdrager
    iljitsch
    ”Nikita”

Het BT toetsenbord werkt inderdaad alleen onder OSX

Vaag… Ik heb een paaar keer Ubuntu Linux (via een live DVD) gedraaid op mijn Powerbook en draadloze muis/toetsenbord werkten wel degelijk. Zou dit met PPC/Intel te maken kunnen hebben?

Bijdrager
    VLC

Het bluetooth toetsenboord werkt wel onder bootcamp.

Mits je de driver CD installeert . De muis trouwens ook.

Bijdrager
    computer space
    ”iljitsch”

Vaag… Ik heb een paaar keer Ubuntu Linux (via een live DVD) gedraaid op mijn Powerbook en draadloze muis/toetsenbord werkten wel degelijk. Zou dit met PPC/Intel te maken kunnen hebben?

De Ubuntu CD startup werkt niet met het BT keyboard bij mij (PPC). Ook de Wacom niet. Resultaat: kon er helemaal niks mee omdat ik ook geen muis heb. De muismode die Ubuntu simuleert met een Wacom slaat helemaal nergens op. Dat doet OSX zonder driver beter.

Bijdrager
    Kaspers
    ”KarelWillem”

Mijn draadloos toetsenbord en muis van Apple werken keurig onder Windows.
    Maar ja; Virtual PC hè? Dat werkt toch wat anders.

Lijkt me trouwens een beetje onnozel dat je en ander toetsenbord en muis aan zou moeten sluiten als je Windows draait op je Mac. Dat zal vast anders kunnen.

En dat kan ook anders, aangezien het wel gewoon moet werken.
    Als het goed is wordt je bluetooth module gewoon herkend, en kun je je keyboard en muis gewoon pairen. Ik heb dit getest met m’n wireless mighty mouse en dat werkte gewoon..

Succes.

Bijdrager
    Turbanus

Ik krijg nu echt neigingen om een doos V^߆å te gaan halen…..:wink:

Bijdrager
    SterAppel

Jordy,

ik heb Bootcamp en de CD met Macdrivers allemaal geïnstalleerd, precies volgens de instructies.

Maar de muis en toetsenbord werken niet onder Windows

Bijdrager
    hamersvelt

SterAppel,

Ik was benieuwd of je inmiddels je draadloos muis en toetsenbord aan de praat hebt gekregen.
    Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Ik heb ook geen vaste muis liggen om het een en ander te proberen. Ik heb ook alle Macdrivers geïnstalleerd, zonder succes.

Groet,
    Sebastiaan.

Bijdrager
    Borgi

In de handleiding die bij bootcamp zit vind je de uitleg hoe je bluetooth muis en toetsenbord moet installeren. Muis gaat perfect alleen toetsenbord kan soms nog een probleem geven. Ik moet het mijn bij het opstarten soms even af en aanzetten voor win vista het ziet.

mvg
    Erik

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.