7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    druppelstop

Windows Media logo op dvd spelers

Het valt me op dat steeds meer dvd spelers en AV receivers het Windows Media logo bevatten…
    zou het niet een idee voor Apple zijn om ook quicktime op de dvd spelers en receivers te krijgen?
    wel makkelijk, al je qtime filmpjes op een cd of dvd en afspelen zonder coderen o.i.d….

Bijdrager
    LoveBug356

’Plays for sure’ means Microsoft’s inside

The “Plays for sure” campaign will include a logo on devices that support Microsoft’s Windows Media and will be advertised by download services that distribute files in that format, sources said. Although not specifically using the Windows Media brand name, the campaign is aimed at assuring consumers that all services and devices carrying the logo will be compatible with each other.

To qualify for the “Plays for sure” mark, a company will have to be certified that its products were compatible with other products using the logo. Some people familiar with the plan said it appeared to be aimed at highlighting the breadth of support for Windows Media, contrasting that with companies including Apple Computer and Sony, which tie their portable devices to specific music download services.

“They want to show that the Apple universe is a little one, and Microsoft is a big one,” said one digital media executive familiar with the plans who asked not to be named.

Bijdrager
    japser909

ff in me vuistje lachen… M$ is vet groot he 8)

Bijdrager
    Zimph

Meh… dit hebben we ook gehad met Plug & Play. Na een paar dagen werd het omgedoopt tot “Plug & Pray”.

Het zal MS vast wel lukken, ze hebben er peon genoeg voor, maar ik lig niet meer wakker van al dit soort nieuwsberichten. Het zou inderdaad wel leuk zijn als er een DVD spelertje zou komen met een Quicktime sticker.

the campaign is aimed at assuring consumers that all services and devices carrying the logo will be compatible with each other.

Nadat je 34 driver packages hebt gedownload wel ja!

Bijdrager
    David2

komt er toch nooit sommige mensen proberen :finderoud: gewoon nooit:(

Bijdrager
    Steff
    ”druppelstop”

Zou het niet een idee voor Apple zijn om ook quicktime op de dvd spelers en receivers te krijgen?
    wel makkelijk, al je qtime filmpjes op een cd of dvd en afspelen zonder coderen o.i.d….

Mhwa .. alle videotjes spelen nu toch ook simpel af in QT en VLC op mijn Mac. Dus echt een DVD speler nodig met een paar codecs inside lijkt mij niets.

”David2″

komt er toch nooit sommige mensen proberen :finderoud: gewoon nooit:(

En dat is juist goed ook! Zulke mensen horen niet te weten dat er ook andere bedrijven zijn dan Microsoft. Zulke mensen hoor je te negeren en in je eigen tijd keihard uit te lachen als er weer iets is met hun beige box.

Bijdrager
    LoveBug356
    ”Kriska”

… Zulke mensen horen niet te weten dat er ook andere bedrijven zijn dan Microsoft. Zulke mensen hoor je te negeren en in je eigen tijd keihard uit te lachen als er weer iets is met hun beige box.

…net zoals bash argumenten uit de jaren negentig, die worden ook genegeerd. :sealed:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.