7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

windows media center op macbook

Dag OMT-ers,

is het misschien mogelijk om windows media center via bootcamp (of vmware fusion) op mijn macbook te zetten ?

alvast bedankt

Bijdrager
    Afroman

Kan dat niet met Windows XP Media edition?

Bijdrager
    Calpa

Windows XP Media Center Edition onder Bootcamp of VMware.. (of Vista natuurlijk)

..waarom wil je het zo graag?

Bijdrager
    LighScan

Front Row is niet leuk genoeg..? :P

Bijdrager
    sypie

Als het XP met SP2 is dan moet dat zeker lukken. Maar als MCE een andere versie is dan XP, en dat is het, dan gaat het niet lukken. Je zult het dan met VMware moeten doen, maar ook die kun je fullscreen laten functioneren.

Bijdrager
    Calpa
    ”sypie”

Als het XP met SP2 is dan moet dat zeker lukken. Maar als MCE een andere versie is dan XP, en dat is het, dan gaat het niet lukken. Je zult het dan met VMware moeten doen, maar ook die kun je fullscreen laten functioneren.

Met Vista kan het wel gewoon onder Bootcamp.

Bijdrager
    sypie

Ja ik weet dat Vista onder Boot Camp ook wil. Volgens mij is MCE nog ouder dan Vista, of heeft Microsoft ook een Vista MCE uitgebracht? En ouder dan XP met SP2 gaat onder Boot Camp problemen opleveren, vandaar mijn opmerking. Of je moet een pakket hebben die als een schil om je XP SP2 heen komt waardoor het grafisch bediend wordt, maar dat zal er niet zijn ga ik vanuit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.