3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jasper

Windows > Mac > USBprinter

Hoi allemaal, ik zit met een raar probleem. Ik heb voor mijn vriendin juist een hp laptop gekocht en een nieuwe printer (Canon iP2500). Deze printer staat aan mijn G4. Nu wil ik alles zo instellen dat wanneer er een print gemaakt wordt via de laptop deze via mijn mac afgedrukt wordt.

Nu zou je verwachten dat het probleem zou zitten in het voor elkaar herkenbaar maken tussen beidde systemen. Echter is dat opzich het probleem niet. De windows herkent via het ip adres mijn mac en herkent ook de printer. (Wanneer ik een nieuwe printer aanmaak door te zoeken op ip adres maakt hij zelf de naam af terwijl ik nog het ipadres aan het tikken ben.) En ook het aangeven van de locatie is geen punt.

Dus het enige wat rest is een testprintje, wel daar zit het probleem. Als ik deze maak verstuurd hij het document maar komt hij in de afdruklijst gelijk tussen de voltooide prints te staan. Terwijl de printer niets doet. RaRa hoe kan dat?

Ik heb het idee dat ik iets heel kleins of onbenulligs over het hoofd zie. Wie kan mij helpen.

Bijdrager
    jackybe67

Heb je in systeemvoorkeuren onder delen, windowsdeling en printerdeling aangevinkt?

Bijdrager
    Jasper

ja die staan beidden aangevinkt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.