30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    dame.blanche

Windows Live Mail

Daarnet heb ik gezien dat je je kan aanmelden voor Windows Live Mail bèta, ook maar net ff gedaan en eerlijk gezegd, het ziet er véél beter uit dan het vorige hotmail-scherm… (het ziet er zelfs best héél ok uit…)

Hebben jullie de bèta ook al?

Bijdrager
    AdriaanB

waar kan ik die halen :O

Bijdrager
    dame.blanche

Ooh, als je je aanlogt in je hotmail, staat er links boven een héél fel groen kadertje “meld je nu aan voor Windows Live Mail”…

(bevalt het je niet, kan je terug switchen naar de look van MSN hotmail…)

Bijdrager
    Maced.2

Nope en zal ook niet gebeuren ook….NO WindHoos here :sealed:

Bijdrager
    dame.blanche

Het ziet er wel ok uit hoor…:D (je krijgt ook ineens 2 GB):)

En jajaja, gmail heeft dat ook, maar heb op m’n 2 hotmail-adressen (in tegenstelling tot op mijn 2 gmail-accounts) nog nooit last gehad van spam… (en met m’n hotmail-adres registreer ik overal…)

Bijdrager
    AdriaanB

ik zie het niet hoor :sealed:

Bijdrager
    dame.blanche

Ff eens screenshot maken… Zit nu wel op een Windowsbak op’t werk, maar denk niet dat dat ermee te maken heeft of’t al dan niet werkt?

[URL=http://img222.imageshack.us/my.php?image=hotmailxr7.jpg][/URL]

Bijdrager
    AdriaanB

die heb ik niet:cry:

de knop ziet er ook vrij tijdelijk uit…

Bijdrager
    Robert de Groot

Mensen Hotmail en MSN zijn beide zeer zaadloos, een leven zonder is veel beter. Geloof me! :lol:

Bijdrager
    AdriaanB

goed punt, laat ik het maar laten voor wat het is:P

Bijdrager
    dame.blanche

Vreemd… :?

In ieder geval, heb blog gevonden met de screenshots van Windows Live Mail:

http://xblog.eenpintje.com/?p=87

Gmail achterna hobbelend, maar ik ben content… :roll:

Bijdrager
    dame.blanche
    ”reddrummaster”

Mensen Hotmail en MSN zijn beide zeer zaadloos, een leven zonder is veel beter. Geloof me! :lol:

:?

Bijdrager
    jumper

Die knop staat er bij mij ook niet hoor.

Bijdrager
    dame.blanche

Misschien omdat ik die accounts al jaaaaaaren heb? Ik heb in ieder geval nooit iets speciaals gedaan…

Bijdrager
    Marresc

Je moet je taal op Engels zetten geloof ik, en Land op VS.

In elk geval, bij mij werkt die live mail niet, hij zegt altijd “could not connect”.

Bijdrager
    JWB

Waarom zou ik dit willen? Eens in de zoveel tijd gebruik ik mijn msn en dan kan ik niet inloggen omdat Safari en Hotmail niet samenwerken. Een tijdje later wel weer…. Laat maar, ik gebruik wel mijn eigen account.

Bijdrager
    505

Ik heb die knop ook niet, en heb die account zeker al 2 jaar.

Dus misschien selecteren ze je. Ik weet het niet. Ooit die account aangemaakt om te kunnen msn’en, lees je een jaar later dat het met alle emailadressen kan.

Maar hotmail blijft handig voor vage registratie’s enz.

Bijdrager
    dame.blanche

Heb ff bij vrienden gecheckt & 2 van de 3 hebben het ook…

Land staat op België hier, taal op Nederlands… Maar ik denk gewoon dat het te maken heeft met de ouderdom van de account…

En inderdaad iedereen heeft een eigen voorkeur voor account, mail, gebruik, …:) Persoonlijk ben ik altijd tevreden geweest over hotmail… (sssht?):)

Bijdrager
    mollie319

je hebt je toch niet opgegeven voor Hotmail plus?
    dan krijg je ook 2 gig. kost je 20 euries per jaar.

Ik heb het getest met een oud hotmail account van mijzelf, maar daar werkt het ook niet mee.
    Account is toch al 5 jaar oud ofzo.

Zal wel niet werken met Safari denk ik (en met Firefox en met Opera).

Marcel

Bijdrager
    dame.blanche

Nooit betaald gehad…

Achja, vreemd… :?

Bijdrager
    mollie319

ik zal straks een proberen met Windows en IE.

Misschien werkt het dan wel.

Marcel

Bijdrager
    Tinnieman

bij mij werkt het ook, ziet er wel strak uit, heeft een soort outlook gevoel waar ik graag mee werk.

Bijdrager
    mollie319

het werkt onder windows met IE 6.x
    Ook met Firefox 1.5.x werkt het.

maar niet met een recent aangemaakt account.
    alleen met mijn oudere account.

Ziet er wel grappig uit.

Marcel

Bijdrager
    dame.blanche

Dus als ik me straks aanmeld in Safari ga ik m’n oude hotmail weer tegengekomen? (bedankt trouwens voor de verheldering);)

Bijdrager
    mollie319

yep.

je krijgt dit verhaal dan te zien:

Je gebruikt nu de klassieke Hotmail-versie
    Dit is een eenvoudige versie van Windows Live Mail die beter geschikt is voor langzame internetverbindingen. Naar je Postvak IN

Wil je de volledige versie van Windows Live Mail proberen?
    De volledige versie van Windows Live Mail biedt je verschillende geweldige functies zoals slepen en neerzetten, extra menu’s onder je rechtermuisknop en een leesvenster.

Heb je ingesteld dat je de klassieke Hotmail-versie wilt gebruiken?: Je kunt dan nu overgaan op de volledige versie van Windows Live Mail.
    Gebruik je een oudere browser? De bètaversie van Windows Live Mail werkt het beste als je Internet Explorer 6.0 of hoger gebruikt. Hiervoor gelden wel een aantal systeemvereisten.
    Gebruik je Firefox? Je kunt nu de volledige versie van Windows Live Mail gebruiken als je Firefox versie 1.5 of hoger hebt. We raden je aan om voordat je begint via het helpmenu van Firefox te controleren of er updates zijn.

Marcel

Bijdrager
    dame.blanche

Thx! Firefoxen dan maar!;-)

Inactief
    Anoniem
    ”dame.blanche”

… maar heb op m’n 2 hotmail-adressen (in tegenstelling tot op mijn 2 gmail-accounts) nog nooit last gehad van spam… (en met m’n hotmail-adres registreer ik overal…)

Knap!:|

Ik dacht ineens… ik check m’n Hotmail even, is toch al een dag of 3 geleden… 1125 stuks spam. Plus nog 199 die de spam-filter van Hotmail wel als spam had gezien.:(

Bijdrager
    MarcelK
    ”Zakske”

Ik dacht ineens… ik check m’n Hotmail even, is toch al een dag of 3 geleden… 1125 stuks spam. Plus nog 199 die de spam-filter van Hotmail wel als spam had gezien.:(

Heb de laatste dagen ook iedere dag verschillende ongewenste mails in mijn Postvak In. Daarvoor gebeurde dat zelden…

Inactief
    Anoniem

Ik heb dat al jaren! Zoals je zult begrijpen gebruik ik m’n Hotmail eigenlijk niet meer – gemiddeld 400 stuks spam per dag maken het gewoon totaal onbruikbaar – maar omdat ik een fijne 4-letterige username helemaal uit de begindagen van Hotmail heb hou ik hem toch maar.:wink:

Maar merk dat de laatste tijd ook spam door de filters van Google glipt… Mail ziet het dan gelukkig wel als reclame.:?

Bijdrager
    dame.blanche

Ik ben inderdaad altijd al trots geweest op mijn non-spam-hotmail-account… Maar ik zal nu het hout al maar vasthouden zeker?;)

Ik hou m’n gmail-account maar omdat ik benieuwd ben naar google-pages…:D

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.