10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    nicj56

Windows live mail in de standaard Mail van apple

Hallo,

Dit irriteerd me nu al sinds dat ik mijn MacBook heb.. Ik wil heel graag me windows live mail erin, maar hij pakt het niet.. Terwijl ik alles goed invul..

Kan iemand mij zeggen of dit mogelijk is of juist niet?

Bijdrager
    hatolex

Windows live mail zal niet werken op een Mac, als je bedoeld om je account op te nemen in de mail app. Van je Mac
    Dat moet wel lukken, dus doe je nu waarschijnlijk toch iets verkeerd.

Bijdrager
    Niels

Windows Live mail werkt gewoon in de natieve mail app van OSX. Er zijn hiervoor twee manieren, via pop en via imap (bij imap worden alle folders gesynchroniseert, bij pop alleen je postvak in) Kijk even naar deze link

Mocht je er niet uitkomen, geef dan even een gil.

Bijdrager
    nicj56

Ben nu niet aan macbook maar op stage zal het vanavond even testen.

Bijdrager
    iMad

Tijdens het aanmaken bij het invullen van gebruikersnaam, aanvullen met het @live.nl / @hotmail.com, niet alleen bij het eerste scherm ook bij het scherm pop gegevens.

Bijdrager
    Yggdrasil
    NielsDam op 08 april 2013

Windows Live mail werkt gewoon in de natieve mail app van OSX. Er zijn hiervoor twee manieren, via pop en via imap (bij imap worden alle folders gesynchroniseert, bij pop alleen je postvak in) Kijk even naar deze link

Mocht je er niet uitkomen, geef dan even een gil.

Wil je mij eens zeggen hoe je bij Hotmail IMAP activeert?:wink:

Bijdrager
    Niels

Je kunt Hotmail/Live instellen met IMAP als je het account registreert bij IzyMail. Zie de link uit mijn eerdere post.

Bijdrager
    m4diving

mischien heb je hier wat aan?

Bijdrager
    m4diving
    Bijdrager
    nicj56

Het is me gisteren gelukt, vandaag ga ik die van Nielsdam proberen.. Met de imap, omdat ik mappen onder mijn postvak in heb, is dat namelijk wel handig.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.