5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    imacG5 20…

windows lapop in apple airport netwerk

Mijn techneuten op het werk hebben helaas nog steeds niet door dat je een apple moet hebben. Ik werk thuis in een netwwerk met powerbook 12 inch en een imac in een airport netwerk. werkt goed. Ik heb echter 2 vragen :
    1. Hoe krijg ik het voor elkaar om op hoge snelheid bestanden over te sturen van d ene naar de ander ? Dat gaat ect f****ng traag.
    2. Wat voor een netwerk kaartje moet ik kopen voor mijn windows laptop (compaq, nieuw model) ?

thanks

Bijdrager
    rss
    ”mjvoorbraak”

Mijn techneuten op het werk hebben helaas nog steeds niet door dat je een apple moet hebben. Ik werk thuis in een netwwerk met powerbook 12 inch en een imac in een airport netwerk. werkt goed. Ik heb echter 2 vragen :
    1. Hoe krijg ik het voor elkaar om op hoge snelheid bestanden over te sturen van d ene naar de ander ? Dat gaat ect f****ng traag.
    2. Wat voor een netwerk kaartje moet ik kopen voor mijn windows laptop (compaq, nieuw model) ?

thanks

Volgens mij gaat iemand straxx zeggen dat de zoek functie gebruikt moet worden…??:wink:

1. Bestanden over pompen via WiFi is bijna altijd traag of trager!!
    2. Een gewoon een WiFi kaartje

Zo wat een antwoorden…..

Bijdrager
    sannepanne
    ”mjvoorbraak”

Of hebben die techneuten het WEL door !? :P

Bijdrager
    tennapel
    ”mjvoorbraak”

thanks

Kennelijk is de verbinding niet goed genoeg de grootste afstand. Hoe groter de afstand, hoe trager. TEst maar eens door de machine vlakbij de Airport zender te zetten. De richting van de aiport maakt ook uit en eventueel kan je een extra antenne op je zendstation zetten om het signaal te versterken (staat ook in de Apple store).

Voor je windows laptop kan je een willekeurig kaartje kopen.

Bijdrager
    buurman

Koop bij de pc-boer een twisted-ethernet kabel, dat gaat ruim 10x zo snel als standaard-airport.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.