2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    LindeLP

Windows kan airport express niet vinden. Help!

Hallo,

Ik heb vandaag na veel gedoe het eindelijk voor elkaar gekregen om airport express op mijn macbook pro te installeren/laten werken. Nu wil ik hetzelfde doen maar dan op mijn windows vista computer. Ik heb het airport configuratie programma geinstalleerd, maar nu kan hij geen draadloze apple apparaten vinden…
    Moet ik mijn airport nu resetten, of is er een andere mannier voor het opsporen van de airport?

Bij voorbaad dank,
    Linde

Bijdrager
    mark-a-mac

Je hoeft het AirPort-programma niet te installeren op een (windows)computer. Wat je wel moet doen is onthouden/opschrijven welke naam (SSID) en welk wachtwoord je AirPort Express gebruikt. Eerst moet je ook nagaan of je Windows-computer met draadloze netwerken kan werken en zo ja, met welke (802.11g of 802.11n). Je AirPort Express moet hetzelfde soort netwerk aanbieden (instellen op 802.11-g/-n).
    Daarna kun je de pc verbinden met je netwerk. Via ‘Configuratiescherm’ ->’Netwerken’ -> dan je netwerknaam zoeken in de lijst, erop dubbelklikken en wachtwoord invoeren (even uit mijn hoofd).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.