7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

windows in parallel

Goedmiddag heb windows draaien op mijn mac voor mijn boekhoud pakket maar instaleerde net nokia pc suite op de windows kant ging goed maar nu wil ik graag mijn telefoon aanmelden via bleuthooth maar windows zegt in de parell kant dat hij bluethoot niet heeft maar de mac heeft wel verbinding met mijn telefoon kan windows deze gebruiken van de mac ? en zo ja waar is dit in te stellen ??

Bijdrager
    saewer

Als ik je schitterende Nederlands goed begrijp moet je naar instellingen van je virtual machine gaan en daar bluetooth aangooien.

Bijdrager
    arw

ja sorry moest even heel snel typen mijn excuses hiervoor. Maar je snapte me inderdaad maar ik kan het niet vinden op parrelels waar ik dit aan kan zetten iemand nog een idee ?

Moderator
    Night

Zover ik weet wordt Bluetooth niet ondersteund binnen Parallels. Dan moet je Bootcamp gebruiken.

Bijdrager
    Vtenvoorde

of VMWare Fusion voor Mac

Bijdrager
    Edwin
    ”saewer”

Als ik je schitterende Nederlands goed begrijp moet je naar instellingen van je virtual machine gaan en daar bluetooth aangooien.

Pas op met dit soort uitspraken, misschien is het iemand die de Nederlandse taal niet als moedertaal heeft (ik doe het op de Engelstalige forums niet veel beter) en ook dyslexie is tegenwoordig een veelvoorkomend probleem (bij de jeugd)

Bijdrager
    Oppie

Tja, je moet voor alles oppassen…

Ik vond het een grappige reactie: gevoel voor understatement en ook een antwoord.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.