17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Ross

WIndows draait geweldiggggg

Ik kan met geen een computer in ons netwerk software update doen. Ligt dit bij apple of moet ik het in onze netwerk zoeken?
    greetz

Bijdrager
    marcz

Hier werkt alles normaal.

Marc.

Bijdrager
    Ross

welke poort moet open zijn voor software update, dan zal er wel iets dicht zitten denk ik.

Bijdrager
    boekeloo

Wat wel eens wil helpen is je systeem een keer herstarten. Probeer dat eens eerst.

Bijdrager
    Ross

ik heb het op 3 computers geprobeerd maar ook herstart. erg vreemd

Bijdrager
    Ross

ik ben nu zelf de combo update aan het downloaden, zit bootcamp al daarin of moest ik m apart downloaden?

Bijdrager
    boekeloo

Ik heb geen Intel mac, dus ik weet het niet maar die zal je wel apart moeten downloaden het is immers een beta versie

Bijdrager
    atimago

Ik heb nog geen problemen ondekt, alleen dat de firmware niet in de update tevoorschijn komt.

Bootcamp is een beta, dus niet auto updated.

Bijdrager
    tiny

Vannacht is hij er bij mij ook een keer mee gestopt met een foutmelding. Maar ik krijg net bericht dat ik nu wel mag gaan herstarten. Twee keer, belooft Apple.

Bootcamp moet je apart downloaden. Maar werkt alleen op Intel Macs, he?

Bijdrager
    Ross

ik heb windows geinstalleerd, hij draait GEWELDIG SNEL:D 8) :lol: :lol: 8) :D
    echt lekker

Bijdrager
    Nikita
    ”yahmac”

echt lekker

Windows en lekker en 1 zin … Uh… :P
    Anyway, hoe gaat het grafisch gezien, games e.d.? Opzich is dit natuurlijk wel het sparen voor een intel iMac waard :)

Bijdrager
    japser909

ik snap het mss verkeerd, maar ehhh… de topic begint bij erges 10e blokje ??? :roll:

Moderator
    unSOUND

Ja… Yahmac heeft achteraf de titel en onderwerp
    van zijn topic veranderd… handig is anders.

Bijdrager
    iRik
    ”Nikita”
    ”yahmac”

echt lekker

Windows en lekker en 1 zin … Uh… :P
    Anyway, hoe gaat het grafisch gezien, games e.d.? Opzich is dit natuurlijk wel het sparen voor een intel iMac waard :)

er zitten hier ook mensen die alleen nog maar windows gebruikt hebben en pas net Mac OS ondekt hebben,
    dan kan ik ’t me nog wel voorstellen:P

Bijdrager
    Nikita
    ”iRik”

er zitten hier ook mensen die alleen nog maar windows gebruikt hebben en pas net Mac OS ondekt hebben,
    dan kan ik ’t me nog wel voorstellen:P

Hehehe! Elke keer als ik nu weer wat met Windows moet doen, erger ik me groen en geel aan dat gebral… :evil:
    Laatst een hoop dingen in gescand op de PC van m’n pa, een 2.4 Ghz Pentium 4. Die scans waren nog niet eens zo groot, 400 dpi. Het scannen ging nog prima, maar het openen van de jpg was een ramp! Langzaam, traag, vastloper! :P Op m’n Mac mini is het *klik-open* haha! 8)

Bijdrager
    Ross

net call of duty 2 demo geinstalleerd, draait niet slecht. Kan wel iets beter, maar het is een begin. Andere dingen draaien als een raket.

Bijdrager
    Meccs
    ”Nikita”

http://news.yahoo.com/s/pcworld/20060406/tc_pcworld/125325

Kijk maar eens bij performance Nikita. Die gast heeft er doom 3 en Farcry op lopen op hoogste instellingen zegt ie (vet?) En dan hebben we het ook nog eigenlijk over een ‘home user’ iMac he, met ‘slechts’ een 128 mb video kaart etc. (oke, wel voor de prijs van een game-pc, maar dat terzijde:) )

Ik vind dit veelbelovend klinken tbh

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.