30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Theo7

Windows crosssover, Betaversion stabiel & veilig?

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een vraag.

Ben op de site geweest voor de Windows crossover dat het mogelijk maakt om Windows programma’s te draaien op een mac.
    Je kan dus ook een gratis beta version downloaden.
    Iemand ervaring aarmee?
    Moet je dus echt handig zijn om het draaiende te krijgen/houden?
    Of is het betrouwbaar en stabiel?

Wil het wel proberen, maar wil geen konflikten ofzo.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    _Baby

Hoi

Ik heb geen ervaring met die crossover, wist wel dat er zoiets bestond maar heb er echt geen behoefte aan.
    Ik kan je wel mijn mening geven..
    1) bèta’s kan ik niet echt stabiel noemen, ik heb er al teveel negatieve ervaringen mee gehad. Tenzij ze in de laatste fase zitten natuurlijk.
    2) voor alle progs in windows bestaat er een alternatief in mac dat meestal nog 10x beter is ook, dus waarom zou je die boel op je bak gooien?

Even een beetje research gedaan hier
    Ik zou in ieder geval wat wachten nadat ik dit gelezen heb.. Het vervalt blijkbaar ook na 60 dagen enzo, en waar sta je dan..

Tot daar mijn bescheiden reactie, iemand anders zal je wel verderhelpen voor als je het echt zou willen :-)[/url]

Inactief
    Anoniem

Dat ding heet dus Boot Camp en kun je hier gratis downloaden.

-> http://www.apple.com/macosx/bootcamp/

Ervaringen genoeg hier, zoek maar eens op “Boot Camp”. Vanaf de volgende versie van OSX (Leopard = 10.5) zit het er standaard in, dan kun je dus zonder enig probleem alle Windows apps op je Mac draaien (mits je een versie van Windows gekocht hebt).

Bijdrager
    _Baby
    ”Zakske”

Dat ding heet dus Boot Camp en kun je hier gratis downloaden.

-> http://www.apple.com/macosx/bootcamp/