8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Audicien

Windows CD-rom op een iMac ?

Voor mijn werk moet ik eenmalig met een Audiometrisch oefenprogramma (AudTutor versie 2.0) werken, helaas alleen beschikbaar als Windows software op een CD-rom.

Hoe kan ik zonder tientallen euri’s uit te geven en bovendien simpel deze CD-rom op een iMac gebruiken.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op di Apple forum.
    Misschien kan het met CrossOver.

Bijdrager
    alli232343

heey probeer het anders met VMWare.
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Het is niet toegestaan om illegale software aan te prijzen volgens de huisregels van OMT.[/mod]

Bijdrager
    Goodheart

De minst kostbare mogelijkheid is VirtualBox (zie virtualbox.org) en een Windows XP cd.
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Het is niet toegestaan om illegale software aan te prijzen volgens de huisregels van OMT.[/mod]

Bijdrager
    alli232343

sorry voor die illegale reactie!!

Bijdrager
    Pivni Pes

Virtualbox is gratis, en werkt perfect, ik gebruik het al een hele poos voor mijn Esxi.
    Je moet dan wel een legale versie van Windows hebben, een kant en klare Windows mag je natuurlijk niet downloaden.

Bijdrager
    alli232343

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]sorry voor die illegale reactie!! heeft maar weinig betekenis als het uit jouw koker komt…..[/mod]

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik denk dat je in dit geval het beste af bent met Wineskin (of het al genoemde CrossOver), hoewel het misschien wel even moeite kost om uit te vinden hoe je je programma precies aan de praat krijgt. Het voordeel hiervan is dat je geen Windows ergens vandaan hoeft te halen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.