30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 141)
  • Q:
    Bijdrager
    karel.me

Windows 7 voorgesteld !

Ik heb niets tegen Windows en Microsoft,
    maar hoe lelijk is dit wel niet:

Info:

Nieuw in Windows 7
    Interface ingrijpend veranderd

http://www.zdnet.be/news.cfm?id=93730

Wat vinden jullie

Bijdrager
    Maced.2

ik vind het niks :P

Bijdrager
    Rickje

Ik vind het er uitzien als een systeem voor mensen onder de 14 jaar ofzo.
    Sjeeeeeeeezus

Bijdrager
    me.com

Oh mijn god… wat lelijk. Vista is stukken mooier dan dat.

Bijdrager
    karel.me
    ”Rickje”

Ik vind het er uitzien als een systeem voor mensen onder de 14 jaar ofzo.

FEIT !

Bijdrager
    Hanhart

Ik neem aan dat het nog een tijd zal duren vooraleer deze versie op de markt komt. Er zal waarschijnlijk nog véél veranderen.

Bijdrager
    karel.me

idd, Met een beetje geluk komt het eind 2011 uit

Bijdrager
    Maced.2
    ”Hanhart”

Ik neem aan dat het nog een tijd zal duren vooraleer deze versie op de markt komt. Er zal waarschijnlijk nog véél veranderen.

ja dat is waar….maar vista was ook niks dus zal dit ook weer niks worden :P

Inactief
    Anoniem

achtergrond afbeelding is wel leuk.
    maar de startbalk is echt lelijk.

Bijdrager
    Hanhart
    ”karel.me”

idd, Met een beetje geluk komt het eind 2011 uit

Dat zal dan 2013 worden. :wink:
    De nieuwe functie van de taakbalk vind ik persoonlijk wel goed, maar inderdaad, momenteel ziet het er niet uit.

Bijdrager
    Vtenvoorde

Zijn er al shots van Snowleapard ???
    Heeft iemand dit al als test draaien.

Inactief
    Anoniem

Leuk, basketballen in de prullenbak! :evil:

Bijdrager
    Afroman

Wat overdreven zeg al die reacties. Ziet er niet veel anders uit dan Vista.
    Hoewel ik Vista ook niet echt mooi vind maar dat ter zijde.

Bijdrager
    R1039

Zonde, zo zonde.

Enkele style bouwertjes op Deviant art kunnen prachtige themes in elkaar knutselen maar Microsoft betaald een heel designers team miljoenen en die komen met zulke dikke balken crap…

Bijdrager
    karel.me

Ik wist niet dat ze een besturingsprogramma “computeren met kleuters en peuters” gingen uitbrengen

Leopard,
    merci dat jij er bent

Bijdrager
    Maced.2

owww mocht je de achtergrond leuk vinden is deze hier te verkrijgen:P

http://dj-corny.deviantart.com/art/Windows-Seven-PDC-2008-Preview-102011381

Bijdrager
    Duplotrein

Wat een overdreven reacties inderdaad weer… alsof Leopard zo foutloos is…

Ik denk dat Windows 7 best een meevaller gaat worden voor Microsoft, nu ze eindelijk eens de tijd nemen om hun systeem een stuk overzichtelijker en gebruiksvriendelijker te maken.

Die taakbalk is wel afschuwelijk, maar de eerste builts van Longhorn zagen er ook verschrikkelijk uit. Heb er eigenlijk best vertrouwen in dat het deze keer goed komt…

Bijdrager
    sven-

Ik heb het al vaker gezegd, er is maar een oplossing voor Windows, en dat is: weg met Windows!
    Dit meen ik serieus. Microsoft zou eigenlijk een nieuw OS vanaf de grond af aan op moeten bouwen. Ze blijven namelijk nu steeds maar verder bouwen op een slechte basis, en dat werkt gewoon niet.

Bijdrager
    BloomPod

Die achtergrond is zo mislukt Apple nagedaan: alle achtergronden voor Leopard…

Bijdrager
    sven-

Jep, maar dan komen we weer op een bekend punt: “Microsoft can’t innovate”.

Bijdrager
    Afroman
    ”sven-“

Ik heb het al vaker gezegd, er is maar een oplossing voor Windows, en dat is: weg met Windows!
    Dit meen ik serieus. Microsoft zou eigenlijk een nieuw OS vanaf de grond af aan op moeten bouwen. Ze blijven namelijk nu steeds maar verder bouwen op een slechte basis, en dat werkt gewoon niet.

Microsoft had toch al een superstabiel OS gebouwd maar niet voor de publieke markt?

Bijdrager
    BloomPod

Ze hebben de slogan van Apple indertijd ietsiepietsie te letterlijk genomen : “Redmond, start your copiers”

Bijdrager
    sven-

Klopt, en deze (overbekende) video hieronder zegt het allemaal:

Bijdrager
    RobinH

Die vond ik ook altijd wel leuk!

Bijdrager
    Steff

Ik ga het er niet eens over hebben, het is immers de lounge.

Maar waar ik het wel over ga hebben is het achterlijke niveau van de Apple kleuters hier! Het is van Microsoft dus mag het niet mooi gevonden worden en is het vergeleken met Apple allemaal maar troep. Zucht, Microsoft laat enkel één plaatje nu zien en iedereen heeft z’n commentaar klaar.

Ik vind het lang niet lelijk. Ik denk dat het best wel eens goed kan werken op een goed scherm.

Bijdrager
    sven-

Apple kleuters? Ik voel me eigenlijk niet aangesproken, maar toch reageer ik hierop:
    Dit is een Apple forum, dus verwacht eerder Apple fanboy gedrag dan Windows fanboy gedrag. Los daarvan, de punten die ik opnoem zijn gewoon waar en volgens mij zijn we het er allemaal ook wel over eens dat Windows gewoon lang niet zo goed is als Mac OS X. Tuurlijk, ook op Windows is te werken, maar Mac OS X blijft gewoon beter.

Nu weer verder on topic ?:D

Bijdrager
    AAPL

Wel erg veel zonneschijn op die widget, of wat is hun naam voor die dingetjes..:?

Bijdrager
    sven-

Gadget:P

Bijdrager
    Steff

Het is je mening … maar kom op zeg. Er is iets nieuws van Microsoft en direct is het kut, slecht en lelijk. :| Al bij het kijken van 1 foto. :?

Bijdrager
    sven-

Mijn mening staat gedeeltelijk los van die foto. Ik vind zoals Windows nu is inderdaad slecht en lelijk. En ik verwacht voor de toekomst weinig verandering, zeker als ik zo’n plaatje zie.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 141)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.