7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iVic

Windows 7 installeren op Bootcamp via Parallels

Hallo

Ik wil graag Dead Island spelen maar helaas is dat niet mogelijk met Mac. Heb het al geprobeerd met Parallels, maar dat is natuurlijk veer te traag om een 3D game te runnen. Ik had vroeger een Windows 7 partitie maar die heb ik om één of andere reden verwijderd (zeer dom van mij). Een gewone CD gebruiken gaat ook niet omdat de MacBook Air geen superdrive heeft.

Die oude partitie had ik gemaakt gemaakt door op één of andere manier via Parallels op m’n Bootcamp te installeren en daarna ‘bootloaderachtige’ files te kopieren met terminal. Ik had daarvoor een tutorial gevonden en die kan ik nu natuurlijk niet meer terugvinden. Dus mijn vraag aan jullie is of iemand hier weet hoe ik dit moet doen, of mogelijks die tutorial kan vinden.

PS: rELFt i.c.m een memorystick heb ik ook al geprobeerd maar na de “dd if” wordt mijn usb corrupted.

Dankjewel;)

Bijdrager
    computer space

Heb je de 3D drivers van Parallels als geprobeerd. Schijnt toch best te kunnen tegenwoordig die 3D games.

Bijdrager
    iVic

Zou misschien wel kunnen bij games als minecraft ofzo, maar heb het zelf ook geprobeerd en het spel is gewoon iet speelbaar meer.

Bijdrager
    iVic

BUMP:P

Bijdrager
    Jupilerke13

KLIK zo duur zijn externe brandertjes niet… misschien een handige tip…

Bijdrager
    iVic

Ik ga geen externe DVD reader kopen, want ik gebruik toch nooit DVD’s. Ik weet zeker dat het mogelijk is om te doen wat ik wil doen want ik heb het ooit voor elkaar gekregen.

Bijdrager
    Jupilerke13

okee, wat jij wil. het is jouw computer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.