3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jupilerke13

Windows 7 gaat niet altijd naar sluimer BootCamp

Beste omt’ers,

Ik heb het volgende probleem: Als ik mijn mid-2012 MacBook Pro met Windows 7 Ultimate 64-bit opgestart dichtklap, gaat deze netjes naar sluimerstand. Als ik hem dan vervolgens weer open kan ik weer vrolijk verder werken. Als ik hem daarna echter nog een keer dichtklap, gaat alleen het beeldscherm uit, maar de laptop zelf blijft aan staan. Het sluimerlampje blijft dan ook gewoon contstant branden en gaat niet pulseren. Het vreemde is dat ik precies hetzelfde probleem op mijn vorige mid-2009 witte MacBook had, terwijl een vriend van me dit probleem niet heeft.

Ik heb al meerdere malen Google geraadpleegd maar heb echter niks kunnen vinden, ook niet hier.

Ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden.

Specs:
    MacBook Pro non retina 13.3′
    2.5 GHz met turbo-boost tot 3.1 GHz
    4 GB ram
    500 GB HDD
    Intel HD 4000 Graphics
    Mac OS X 10.8.3
    Windows 7 Ultimate 64 bit via BootCamp 5

Bijdrager
    MacKevin11

Ik heb gewoon dat hij na een halfuurtje helemaal uit gaat, dan moet je hem weer opnieuw opstarten (alleen wanneer hij in Windows staat). Hoor dat dat probleem ook vaak voorkomt. Niet alleen bij MacBook Pro’s maar ook bij de MacMini, dus er zijn blijkbaar nogal wat problemen met het in sluimerstand gaan van de MacBook in bootcamp.

Bijdrager
    Jupilerke13

Hmm raar…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.