8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Gies

Windows 2000, Trust 2.0 en iPod video

Mijn vader heeft een Toshiba labtop met Windows 2000 (volgens mij met service pack 4) Aangezien het een oud kreng is, heeft hij ooit een usb pci kaart van trust gekocht zodat hij usb 2.0 heeft. Een tijd geleden heeft hij een iPod video 30 GB gekocht. Deze werkte eerst niet via de trust. Afgelopen week toen ik bij mijn ouders thuis kwam werkte het opeens wel. Maar het gekke is, soms doet hij het wel en soms niet. Als ik dan de iPod aan de Toshiba koppel geeht hij eerst de melding ” Koppel niet los” en daarna zie ik gewoon het menu op de iPod. (dit is dus wanneer het niet werkt. Wanneer het wel werkt. is het traag maar dan kan ik muziek op de iPod zetten. Ligt het nou aan Windows, Trust, de iPod of de combinatie?

Dank.

P.S. Vaders denkt er al over om een macbook te kopen. :P

Bijdrager
    KarelWillem

Je noemt al twee héél gevaarlijke woorden in één zin.
    Windows en Trust. Beide niet echt Apple-vriendjes of betrouwbaar te noemen.

Ik zou er maar op rekenen dat het in de combinatie Windows, Trust-kaart ligt.

Bijdrager
    Gies

Klopt zoals ik al aangaf werkt het eerst totaal niet en nu beter. Vroeger stond er nog een 2.0 kaart voor notebooks in de apple store kan hem nu niet meer vinden. Die zal wel beter werken toch?

Bijdrager
    KarelWillem

Alle Apple Laptops hebben USB-2 standaard.

Een losse USB-2 kaart verkopen ze dus i.d.d. niet meer.

Bijdrager
    Apple

Ik denk dat het een PCMCIA-kaartje is wat je vader heeft en geen PCI. Je zou:
    – kunnen kijken naar een andere driver
    – Windows opnieuw installeren als het brak is
    – kijken of andere apparaten wel fatsoenlijk werken op die poort
    – hem in een ander slot proberen
    – een macbook kopen :D

Kijk ook eens in het configuratiescherm of er in apparaatbeheer geen uitroepteken staat voor het kaartje.

Bijdrager
    michi_rishi

Trust???

Trust me: niet kopen, want het is rotzooi

Jaren geleden (ik werkte nog met W ’98)had ik een scanner van Trust. Na uren vergeefs proberen, driemaal de handleiding lezen opnieuw de drivers te hebben geinstalleerd toch maar een Canon gekocht.
    Een paar jaar geleden belde een vriendin met de vraag of ik haar webcam kon installeren. Je raadt het al: het kolereding was een trust. Ik heb het na een uur opgegeven en sindsdien raad ik niemand nog aan om ook maar iets van Trust te kopen.

Bijdrager
    HAK
    ”mvdlande”

Trust???

Trust me: niet kopen, want het is rotzooi

Jaren geleden (ik werkte nog met W ’98)had ik een scanner van Trust. Na uren vergeefs proberen, driemaal de handleiding lezen opnieuw de drivers te hebben geinstalleerd toch maar een Canon gekocht.
    Een paar jaar geleden belde een vriendin met de vraag of ik haar webcam kon installeren. Je raadt het al: het kolereding was een trust. Ik heb het na een uur opgegeven en sindsdien raad ik niemand nog aan om ook maar iets van Trust te kopen.

Oh? Ik heb ook een trust webcam op m,n windows-bak. Werkt perfect… (na één keer instaleren)
    P.s. Bij windows, moet je altijd eerst de driver-software instaleren, en dan pas de usb-kabel van het apparaat erin duwen.

Bijdrager
    jappo

ik stop mn webcam erin en zonder te installeren doet ie het:P

Alleen het gaat om heel wat anders hier :sotp:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.