4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    sam-105

window server extreme huge cpu

hallo,
    sinds de installatie van lion word mijm mbo regelmatig (meerdere malen per dag) heel langzaam en sloom,
    in acivitijten weergaven zie ik dan dat de window server bijna 100% van de cpu gebruikt.
    dit is heel irritant, alles loopt vast en vaak kan ik alleen nog maar gefoceert op nieuw opstarten.

kan iemand mij helpen?

groet sam

Bijdrager
    maurice4life

Hallo
    Na dat ik Lion op mijn MBP had geïnstalleerd had ik het zelfde probleem heb je toevallig akamai geïnstalleerd op je MBP na dat ik dat verwijdert had is hij gewoon weer snel geworden en wordt de CPU ook niet meer 100% gebruikt:wink:

Bijdrager
    sam-105

akamai? mm nooit van gehoord helaas:(

Bijdrager

Hier hetzelfde probleem met mijn MacBook Pro mid. 2009. Ik draai Lion developer 10.7.2. Al sinds de eerste b├Ęta’s van Lion is dit probleem gaande en op de Apple developer forum is dit probleem besproken. Echter het wordt niet opgelost. Ergens in je persoonlijke bibliotheek een windowserver plist bestand verwijderen is geen oplossing. Ook een schone installatie schijnt niets op te lossen. Bijzonder vervelend probleem. Akamai heeft hier niets mee te maken. Via activiteiten overzicht windowserver dit proces stoppen is vaak de enige oplossing.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.