14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Win een iPhone

Vanaf 29 juni kan je een iPhone winnen op <link verwijderd door mod> De site heeft ook een iPhone dossier op de voorpagina met iPhone nieuws.

EDIT door mod: Als je je eigen topic van de dag hiervoor had gelezen en gevolgd dan had je kunnen snappen dat dergelijke zaken hier niet gewenst zijn. Lees er de regels en wenselijkheden nog maar eens op na. Dank u.

Bijdrager
    baziel

leuk om te weten..

Bijdrager
    Petje

Waar kan je die winnen dan?
    Ik kan op de site niets vinden.

Geblokkeerd

Vanaf 29 juni gaat de actie van start :D

Geblokkeerd

Jawel, de actie is nu begonnen!

Bijdrager
    QuikCyborg

Jullie hoeven niet mee toe doen hoor mensen. Want dat is zonde van jullie tijd, want ik win toch wel. :evil:

Geblokkeerd

Ik gun je het in elk geval van harte maar garandeerd niets:)

Bijdrager
    macmartijn

ik heb meegedaan:-) w00t!

Inactief
    Anoniem

Pure reclame shit… Die iPhone kun je wel vergeten.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik hoop voor de winnaar dat die simlock-vrij is. Anders heb je er geen reet aan. En al is die simlock-vrij, moet je hem alsnog activeren met iTunes. Hehehe

Inactief
    Anoniem
    ”Cloudsurfer”

En al is die simlock-vrij, moet je hem alsnog activeren met iTunes.

Er schijnt wel een manier te zijn om dit te omzeilen. Voer de naam in van iemand met een slechte credit-rating, AT&T weigert je… en je kunt een andere provider gebruiken. Las ik ergens… :innocent:

Bijdrager
    Massive Tudom

Dit is de e-mail die drie mensen krijgen:

”Onderwerp:

Beste [naam van vriend],

Ken jij Telecomlog al? Met het beste nieuws op telecomgebied. Als je nu inschrijft voor de nieuwsbrief en drie mensen over het weblog informeert ding je mee om een fantastische iPhone te winnen! Ik doe in elke geval mee en loop voorop met telecomlog. Wil je dat ook?

Ga dan naar Telecomlog en doe mee.

Groet, [jou naam]

Je ziet dus dat die mensen ook op de hoogte gesteld worden van de iPhone actie.
    Die mensen gaan dus ook meedoen, en je maakt dus nog minder kans op de iPhone, als ze hem al weggeven.

Bijdrager
    Brent146

Gisteren is er een zelfde topic gesloten (door dezelfde TS gestart): http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=103863&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bijdrager
    sypie

Verdorie wat vervelend nou. Had dit echt gemoeten?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.