5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MevalonicAcid

Win 7 (1 offical licence key) op 2 macs gebruiken (Bootcamp)

Hi,
    heeft er iemand ervaring met volgende situatie (hier en daar al gelezen over clonen, VM’s,…):

– Win 7 in bootcamp (1 offical licence key) gebruikt via bootcamp op Mac 1
    – Is het mogelijk deze te installeren (ook bootcamp) op een Macbook met dezelfde licence key?
    (Let wel, deze zou enkel gebruikt worden ‘on-the-road’ of op locatie bij klant (m.a.w. als Mac 1 uit staat))

De vraag komt er omdat ik veel verschillende scenario’s reeds online gelezen heb en dat blijkt dat een nieuwe installatie niet altijd mogelijk is (vb. OEM based install) of dat deze de eerste om zeep helpt:( of soms lekker loopt….

Ik zoek dus een ervaringsdeskundige alvorens me te wagen aan dit verhaal:)

Thanks voor de suggesties!

Grt,

MVa

Bijdrager
    makasa

Ik heb het al een aantal keer bij de hand gehad. B.v. na herinstallatie. Dan kan je niet meer activeren vanwege het feit dat dat al eens gedaan is. Even Microsoft bellen en tot op heden krijg ik gewoon een nieuwe key.

Bijdrager
    iep

Wat voor licentiesleutel heb je en wat zeggen de bijbehorende licentievoorwaarden?

Bijdrager
    MevalonicAcid

Licentievoorwaarden… jah daar zeg je zo wat:)
    Het is een officiele key apart aangeschaft voor bureau (in pack, geen OEM) .

Misschien bewandel ik best het pad zoals makasa net beschreef.

Bijdrager
    SunKeeper

Even bellen.

+31 20 346 93 63, er is mogelijk een ander nummer wat wordt aangegeven, maar deze werkt er ook altijd voor.

Alleen niet te vaak doen, want dan gaan ze mekkeren. Zodra je wordt doorverbonden met een zeurpiet, ophangen en opnieuw bellen. Behalve je normale belminuten kost dit nummer niets. Ook mobiel niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.