7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Willekeurig toetsenbord en muis aansluiten

Hallo,

Kan ik straks gewoon elk willekeurig toetsenbord en muis (USB) aansluiten op mijn nieuwe MBP of gaat dit niet werken?
    Thanx

Bijdrager
    victor93

lijkt mij dat het gewoon moet werken. maar als ik vragen mag, waarom wil je ze bedraad als er ook een toetsenbord vlakbij is ? want lijkt mij dat het draad van zo’n toetsenbord nou niet echt lang is.

Bijdrager
    ChrisMax

Ik heb een computerbureau dus dan vindt ik het wel makkelijk met het toetsenbord en muis:)

Bijdrager
    victor93

ik denk dat het gewoon zal werken maar als je hem gaat kopen zou ik toch nog even voor de zekerheid vragen.

Bijdrager
    KingAchille

USB moet ie normaal wel slikken. Bluetooth trouwens ook! Dus ik denk dat je redelijk veilig zit met eender welke koop!
    Mvg,

Bijdrager
    Pivni Pes

De meeste toetsenborden zullen gewoon werken, alleen de extra toetsen zullen niet allemaal werken.
    Mijn vader heeft bij zijn Mini en Siemens Nixdorf toetsenbord, de sluimer toets werk wel, maar
    de toets voor E-mail weer niet bijvoorbeeld.
    De Windows toets werkt als appeltjes toets.
    Maar als je de toetsenborden van Apple niet echt alles vindt, dan heeft Logitch wel een wit
    toetsenbord voor Apple.

Bijdrager
    kay-tong

Werkt, maar een windows-toestenbord veroorzaakt wel wat knoei, zeker als je dan nog belg bent ook.. (azerty)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.