8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    yilopy

wil geen google account accepteren

hallo,

ik probeer een google account toe te voegen voor de agenda en contactpersonen. ik klik op nieuwe account onder instellingen/contacten/accounts, vul het mailadres en het wachtwoord in , dan krijg ik een flits van een seconde het volgende keuzemenu te zien (de groene schuifjes voor wat wel en niet toegevoegd moet worden) en dan flitst het scherm weer terug naar het keuzemenu van de accounts.

wat doe ik verkeerd, oh wijze mannen en vrouwen? want mijn haren staan na drie uur proberen/googlen etc zo ongeveer recht overeind.

Geblokkeerd
    Anoniem

Misschien even je telefoon opnieuw starten en dan nogmaals proberen.

Bijdrager
    yilopy

voor een deel ben ik er al achter: mijn google account was zonder email en door dat nu toch maar aan te gaan, ben ik nu gelinkt. hurray!
    btw: als ik naar de dokter ga is het meestal ook al de volgende dag over, dus ik zie hier een trend.

dus post ik meteen het volgende probleem: mijn agenda haalt wel afspraken binnen die ik in google plaats, maar google pakt niet de afspraken die ik in de agenda op mijn phone invoer. iemand een idee waar dat aan ligt?

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je wel de juiste agenda geselecteerd?
    Dat je niet toevallig de Apple agenda gebruikt voor de invoer;-)

is mij ook vaker overkomen.

Bijdrager
    yilopy

whooooh! sneaky shit. dat was dus de oplossing voor de agenda:) bedankt vuurvreter! en nu de contactpersonen nog zien te synchroniseren en dan kan ik eindelijk gaan netflixen. ik vermoed dat daar ook zo’n soort onderscheid bestaat?

Geblokkeerd
    Anoniem

Graag gedaan(y)

De link met Netflix ontgaat mij ff:-o

Bijdrager
    yilopy

nou, dat ik eindelijk kon gaan ontspannen :). het synchroniseren van de contactpersonen is nog niet gelukt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Kan je de contacten niet beter onderbrengen in de Apple app?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.