8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    RTig

Wijzigingen fotos Iphone ook in Iphoto

Op mijn iphone heb ik veel fotos staan waarbij ik in de foto app van iphone wijzigingen heb aangebracht (kleur, licht etc). Als ik deze fotos kopier naar Iphoto op mn mac worden deze wijzigingen echter niet meegenomen. Weet iemand een manier om deze wijzigingen wel te kopieren? Het liefst wel via Iphoto en dus niet via mail en icloud (dat zijn meestal de oplossingen die ik tegenkom als ik op google zoek).

Bedankt!

Grt

Bijdrager
    janbertwedman

Je kunt ook upgraden naar foto’s App op je Mac, die staat ook op je iPhone.

Bijdrager
    McPim

Als je je foto ‘edits’ wilt synchroniseren zul je iCloud foto-deling moeten gebruiken met het nieuwe ‘Foto’s’ programma op je Mac. iPhoto importeert de originele foto (omdat de edits op je iPhone als wijzigingen worden bewaard, niet als nieuwe foto). Als je toch de gewijzigde foto’s wilt in iPhoto is het makkelijkste ze te ‘Airdroppen’ naar je Mac.

Bijdrager
    RTig

Is het programma “Foto’s” een nieuw programma? Ik zie hem namekijk niet staan op mijn Macbook Air ?

Bijdrager
    McPim

Welke OSX versie heb je?

Bijdrager
    RTig

OS X versie 10.9.5

Bijdrager
    McPim

Ah.. Nee die zit er pas sinds 10.10 op. Kun je wel ‘Airdroppen’ van je iPhone naar je Mac? Anders blijven er weinig opties over dan de foto’s mailen of via iCloud (Dropbox kan ook natuurlijk). Of upgraden :wink:

Bijdrager
    aartjan.nl/blog
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.