3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    svan

Wijzigen account afbeelding wil niet

Gek…

Wil de afbeelding bij mijn account wijzigen met een eigen afbeelding, maar accountvoorkeuren accepteert alleen de icoontjes van Apple zelf, of een via accountvoorkeuren gemaakte foto. Voorheen werkte dit wel, maar telkens als ik nu een andere afbeelding heb gekozen wijzigt alleen het voorbeeld (midden), en niet de afbeelding bij mijn account (links). Ben gewoon als gebruiker ingelogd, met admin wachtwoord voor de wijzigingen.

Moderator
    Poezenbeest

Ik kan onder OS10.4.9 gewoon bij mijn account naast de afbeelding klikken op wijzig.

Dat venster wat dan opent is links-onderin voorzien van een knop ‘kies’, als ik daarmee een bestand open via het open-scherm, dan krijg ik het wel gewoon.

Gebruik je niet toevallig een root-account? Daar kan je geloof ik niet wijzigen….

Bijdrager
    svan
    ”Zerk”

Ik kan onder OS10.4.9 gewoon bij mijn account naast de afbeelding klikken op wijzig.

Dat venster wat dan opent is links-onderin voorzien van een knop ‘kies’, als ik daarmee een bestand open via het open-scherm, dan krijg ik het wel gewoon.

Gebruik je niet toevallig een root-account? Daar kan je geloof ik niet wijzigen….

root-account? Ik ben gewoon normaal gebruiker.. en heb er een admin account naast.

Verder doe ik exact hetzelfde als jij, maar bij mij gebeurt er dus wat ik al heb beschreven…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.